Kie do zdaj verjetno niste povezovali s hitrostjo in razkošjem. Športna limuzina Kia Stinger želi to spremeniti. Korejci so na avtomobilskem salonu v Detroitu (NAIAS 2017) predstavili svoj najhitrejši in najmočnejši model v zgodovini, ki je prehodil dolgo pot od študije do serijskega modela, ki bo že leta 2017 na voljo tudi v Sloveniji.
Kia Stinger je ugledala luč sveta. 起亜 nikoli ni bila vrhunski, še manj pa frajerski avtomobil. A tudi to se spreminja. Zahvala gre modelu Kia Stinger, ki je najhitrejša in najmočnejša Kia do zdaj in jo je napovedala študija leta 2011 GT Concept. S petvratnim in petsedežnim Gran Turismom želi korejska znamka dvigniti svoj ugled. Na voljo bo s pogonom na zadnja in na vsa štiri kolesa.
続きを読む: フォルクスワーゲン ティグアン オールスペース = ティグアン XXL
Če vam Kia Stinger v spomin prikliče アウディ A7, to ni naključje, saj je nastala izpod prstov Petra Schreyerja, Audijevega bivšega oblikovalca. Pod pokrov so ji vpregli 2-litrski turbobencinski motor z 258 KM (190 kW) in 352 Nm navora ter 3,3-litrski motor V6 z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne 370 KM (272 kw) in 494 Nm navora. Slednji ji omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde in hitrosti do 267km/h. Za evropski trg bo na voljo še ディーゼルエンジン, ki ga bo Kia predstavila na marčevskem salonu v Ženevi.
Prenos moči na kolesa so zaupali samodejnemu osemstopenjskemu menjalniku. V dolžino Kia Stinger meri 4,83 metra, njena medosna razdalja pa znaša 2,90 metra, kar obljublja prostorno notranjost. Je prva Kia, ki se lahko pohvali z elektronsko nastavljivim podvozjem Dynamic Stability Control ter elektro servo ojačitvijo. Volan bo ponujal kvintet voznih načinov. Od varnostno-asistenčnih sistemov gre izpostavi sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, sistem za zaznavanje peščev in samodejno zaviranje v sili. 7-palčni zaslon na dotik ponuja povratne informacije. 55 odstotkov njene šasije prispeva jeklo visoke trdnosti, kar še dodatno pripomore k vodljivosti. V Sloveniji se je nadejamo v drugi polovici leta 2017.
Galerija – Kia Stinger GT:
詳しくは:
kia.com