FBピクセル

Killspencer – 名門屋内バスケットボールフープ

Ni vse tako črno, kot izgleda. Če pa je, parkrat vrzite na koš in vam bo gotovo lažje.

Vsi smo kot otroci doživeli, kako nas je mama s povišanim glasom opozorila, da se z žogo ne smemo igrati v stanovanju. Upravičeno. Kljub temu nas ni malo, ki smo si lastili mini sobni koš. Vendar večina teh košev ni premogla kvalitete pravih košev. Kar je za otroka ok, za odraslega malo manj, nenazadnje je to igra za staro in mlado. A koš Killespencer poskrbi, da ostajate v igri tudi na ''stara leta''.

Malo sprostitve nikoli ne škodi in če nimate ravno luksuza, da smuknete v športno opravo in se odpravite na igrišče, je kot noč črni luksuzni mini koš Killspencer kot nalašč, da vašo pisarno, sobo ali kak drug prostor iz delovnega spremenite v športno igrišče.

Koš, ki dene v koš vse ostale sobne koše.
Koš, ki dene v koš vse ostale sobne koše.

なぜなら ”košarka prek vrat”, kot ji radi rečemo, ni starostno pogojena, in se ni treba h njej vračati le prek spomina na šolske klopi (čeprav Killspencer tabla spominja na šolsko tablo), z leti narašča potreba po 耐久性 opreme. In tu Killspencer naravnost blesti. Ne samo kar se tiče vzdržljivosti, pač pa tudi izgleda, saj črno tablo iz javorjevega lesa dopolnjuje črna usnjena mrežica in črni praškasti obroč.

続きを読む: Sony Smart Tennis センサー: すべてのテニス愛好家のためのパーソナル トレーナー

Za velike otroke z malce več pod palcem, cena je namreč cca. 990 evrov.
Za velike otroke z malce več pod palcem, cena je namreč cca. 990 evrov.

Če pozlačena verzija, ki pride v kompletu s črno žogo, za vas slučajno ne premore dovolj sijaja, je tu tudi posebna izdaja z zlatim okrasjem na mrežici in kar 24-karatnim obročem. Ubijalski koš, tale Killspencer, kaj.

Ni vse tako črno, kot izgleda. Če pa je, parkrat vrzite na koš in vam bo gotovo lažje.
Ni vse tako črno, kot izgleda. Če pa je, parkrat vrzite na koš in vam bo gotovo lažje.

Takole pa izgleda zlata edicija, za katero boste morali odšteti cca. 800 evrov.

Zlata vreden koš.
Zlata vreden koš.

詳しくは

詳しくは:
killspencer.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。