FBピクセル

雇用主との交渉を成功させるための主なテクニック

人生では、期待と現実が必ずしも一致しないことに気づくことがよくあります。職場では、給与が期待を下回っています。失望したり(過度に)素早い反応をしたりする代わりに、会話を始めましょう。では、私たちが望むものを実現するための 5 つの重要なテクニックとは何でしょうか?

1. Pokažimo razgledanost ter zavest.

Poznavanje trga, razumevanje primerljivosti v industriji ter vsakodnevnih neopredmetenih sredstev kot so povrnjeni stroški, čas počitnic in čas, ki je potreben za vzpon ali povišico, so dragoceni del strategije, hkrati pa nam bodo pomagali pri vseobsežni zavesti.

2. Poiščimo skupni jezik.

Pogosto se ljudje pri pogajanju držimo nazaj, saj nočemo stvari izdati prekmalu. A prekomeren oklep lahko pogajanje zgolj ohromi. Namesto tega raje posežimo po iskanju skupnega področja. Če na primer na direktorjevi mizi opazimo nekaj, kar nam je domače in poznamo, lahko to preide v nekaj minutni pogovor, ki bo sprostil ozračje, pogovor pa bo samodejno ustvaril boljšo osnovo za pogajanje.

3. Vprašanja postavljajmo samozavestno.

Ko nam ponudijo plačo, začnimo s procesom spraševanja, vendar s prijaznim tonom. Na primer: “Ali mi lahko poveste, kako ste prišli do te številke?”, “Koliko običajno plačujete ljudem na tem položaju?”, “S čim opravičujete to številko?”… S vprašanji bomo namreč dobili podatke, s katerimi bomo lažje opredelili naš položaj. Več podatkov bomo imeli na voljo, lažje bomo nadaljevali pogovor.

続きを読む: 幸せな人の朝の8つの習慣

4. Uporabimo moč pavze oziroma premora.

V svetu pogajanj je molk zlato in to na več načinov. Ko postavimo vprašanje, nehajmo govoriti, enako velja za odgovore. Večina ljudi težko prenaša tišino in jo zmeraj poskuša zapolniti, a če bomo znali biti tudi v tišini, bomo pokazali, da smo samozavestni v tem, kar lahko ponudimo.

5. Naučimo se, kdaj oditi.

Pogosta in preprosta napaka pogajalcev je v tem, da pozabljajo, da lahko kadarkoli odidejo. In ko nam je kristalno jasno, kaj hočemo, je odločitev lažja. Zmeraj lahko pustimo odprto možnost, da se vrnemo. Čas in prostor, ki ga naš odhod ustvari, lahko spodbudi večjo ustvarjalnost pri reševanju problemov.

詳しくは

以下をもとに改作および改作されました。
fastcompany.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。