Koenigsegg Jesko je najnovejši izdelek švedskega avtomobilskega proizvajalca in je nasledil model z imenom Agera RS. Motor v Jesku lahko proizvede do zavidljivih 1600 konjskih moči in bo morda ravno ta zverina prvi serijski avtomobil na svetu, ki bo prebil magično mejo 480 km/h.
ケーニグセグ・ジェスコ je zverina, s katero si marsikateri izmed superšportnih avtomobilov ne bo upal spopasti iz oči v oči. ジェスコ ima vgrajen prirejen Koenigseggov 5,0-litrski V 8-valjni motor s 1500 njutonmetri navora in 1280 konjskimi močmi (955 kW) oziroma 1600 konjskimi močmi, če ga ‘nahranimo’ z oktansko bogatejšim gorivom.
V teoriji bi lahko bil ケーニグセグ・ジェスコ 最初 serijski avtomobil 世界中, ki bi prebil magično mejo 480 km/h. Vse, kar morajo pri Koenigseggu še postoriti, da to dosežejo, je, da najdejo voznika, ki si bo to seveda upal, primerno prizorišče in ustrezne タイヤ, ki bodo zdržale ta drzen podvig.
Prenos se pri zverini ケーニグセグ・ジェスコ vrši preko inovativnega 9-stopenjskega menjalnika Light Speed Transmission – podoben je dvosklopčnemu menjalniku, a se od tega razlikuje v tem, da se mu ni potrebno sekvenčno premikati skozi zobnike. Z LST-jem lahko tako prestavimo iz sedme v četrto prestavo z izredno hitrostjo in brez čakanja na sinhronizacijo.
Voznik prestavlja s kratkim potegom ročke, kot bi ju uporabljal pri tradicionalnem dvosklopčnem menjalniku. Če pa upravlja z ročkami z daljšimi potegi, bo menjalnik nemudoma prestavil v prestavo, ki omogoča najhitrejše pospeševanje.
Z estetskega vidika predstavlja ケーニグセグ・ジェスコ evolucijo predhodne Agere RS s še večjim poudarkom na detajlih. Aerodinamični dodatki proizvedejo pri hitrosti 275 km/h 1000 kilogramov sile, ki potiska avtomobil k tlom, kar je za 40 % več kot pri Ageri RS. Notranjost je prav tako ekstravagantna kot zunanjost, s podobno barvno shemo in enakimi živo zelenimi dodatki.
Galerija: Koenigsegg Jesko
詳しくは:
ケーニグセグ.com