2015 年のグッドウッド フェスティバル オブ スピードでは、ロータス史上最も高価な車、2008 年モデル 2-イレブンの後継車であるロータス 3-イレブンが世界初公開されました。したがって、それが最速であることも当然です。最高290km/hで走行でき、0-100km/h加速は3秒未満だ。非常に軽量でまったく新しいボディを備えており、レーストラック用と一般公道用の 2 つのバージョンが用意されます。
Lotus 3-Eleven それはです najdražji in najhitrejši Lotusov avtomobil v zgodovini te znamke (do sedaj je bila to Evora 400). Poganja ga 3.5リッターV6エンジン, ki premore 456 馬力 (336 kW) in 450 Nm navora, od februarja 2016 dalje pa bodo bojda izdelali vsega 311 primerkov. Na voljo bodo bodisi v cestni (Road) bodisi v dirkalni (Race) različici. Slednja bo še bolj aerodinamična, z drugim menjalnikom (v osnovi je šeststopenjski sekvenčni menjalnik) in s športnimi sedeži narejenimi po nareku Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) s štiritočkovnimi varnostnimi pasovi. Kot njen cestni brat pa bo imela odprto kabino.
Dirkalnik ne bo poceni, saj boste morali zanj odšteti cca. 162 tisoč evrov, kar pomeni, da gre za najdražji Lotus do sedaj in še en znak več, da se britanska znamka vztrajno pomika po cenovni lestvici navzgor. Različica s homologacijo za vožnjo po navadnih cestah bo nekoliko cenejša, a ceno bo še vedno zasoljena- 116 tisoč evrov.
続きを読む: Lotus Evora 400 – najhitrejši Lotusov avto do sedaj
Lotus 3-Eleven je izdelan na osnovi modela Exige, s šasijo iz aluminija, peresnimi paneli iz kompozitnih materialov in težo pod 900 kilogrami (890 kg). Nobena različica kot rečeno nima strehe, zato pa se lahko pohvalita s številnimi elementi, ki pripomorejo k boljšemu oprijemu cestišča- blažilniki Ohlins, nastavljiv ”anti-roll bar” spredaj in krilno vzmetenje Eibach, svoje pa dodajo tudi 18インチリム と pnevmatike Michelin Super Sort oziroma Cup 2. O notranjosti ni za izgubljati besede, saj to ni avto, ki bi na prvo mesto postavljal udobje. Tako je omembe vreden le 3本スポークステアリングホイール, zaslon globoko v armaturni ”jamici”, že omenjeni športni sedeži in gasilni aparat.
詳しくは:
ロータスカーズ.com