FBピクセル

Mazda MX-5 – najbolj prodajani roadster vseh časov po desetletju dobil naslednika

Ob 25 letnici najbolj prodajanega roadsterja vseh časov, so pri Mazdi ta jubilejni dogodek obeležili na najboljši možni način: s premiero povsem novega modela Mazda MX-5 . Ta se je v zgodnjih današnjih urah sočasno odvila na treh povsem različnih koncih sveta, obenem pa so pri tej znamki objavili tudi prvi sveženj uradnih fotografij novinca.

Pogon je segmentu primerno še vedno speljan na zadnji kolesni par, プラットホーム しかし彼らは razvili skupaj s Fiatom, ki naj bi prihodnje leto kupcem ponudil svojo različico radsterja pod blagovno znamko Alfa romeo. Mazdini oblikovalski so pri snovanju serijske različice ostali zvesti KODO oblikovalskemu jeziku, kar pomeni, da lahko številne podobnosti iščemo tako pri aktualni trojki kot napovedani dvojki, razvoj pa je prinesel tudi za več kot 100 kilogramov nižjo težo, kar je prav tako domena skyactiv tehnologij, ki jih ta model premore prvič.

Z boka bodo novo "miato" zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).
Z boka bodo novo “miato” zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).

続きを読む: 「Mazda2」でAセグメントに技術先進の新たな風が吹く

Osnovna različica tako tehta vsega 1.050 kg, kar gre z roko v roki z roadsterskim poslanstvom, kjer je lahka gradnja eden ključni elementov. Eden takšnih je tudi proti zadnji osi pomaknjena potniška kabina in dolg pokrov motorja, kar nova マツダ MX-5 prav tako premore, odlikuje pa jo tudi idealna razporeditev teže v razmerju 50:50.

Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža
Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža

Inženirji so “ji” poleg tega uspeli tudi znižati podvozjeizboljšati upravljanje, vsi zgoraj omenjeni prijemi pa so botrovali tudi k znižanju povprečne porabe, za pogon pa bosta skrbela od prej znani 2,0-litrski bencinar z 160 KM そして改装されました 1,6-litrski motor z 130 KM. Za prenos moči proti zadnjim kolesom pa bosta skrbela šestopenjska ročni menjalnik in prestavna avtomatika.

Kar se dimenzij tiče, je nova MX-5 z 3,915 mm, celo nekoliko krajša od aktualne “miate”, meter pa v širino in višino pokaže 1.730- oziroma 1.235 mm, medosna razdalja pa znaša 2.315 mm. Serijsko bo postavljen na pnevmatike dimenzij 195/50 R 16 zmogljivejša različica bo imela še za palec večja platišča. Pri MX-5 so sodeč potem pazili tudi na stroške lastništva in uporabe, ki naj bi bili čim nižji, prav tako pa bodo konkurenčne tudi cene, ki naj se ne bi pretirano oddaljevale od teh pri aktualni različici. Na ceste naj bi zapeljala prihodnje leto, uradno premiero pa bo doživela prihodnji mesec v Parizu, ko bo znanega tudi kaj več o uradnih cenah.

詳しくは

詳しくは: マツダ.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。