FBピクセル

メルセデス・ベンツの将来のトラック 2025 – 完全に自動運転できるスーパートラック

有名なメルセデス・ベンツブランドの傘下にあるダイムラーは、今後10年間に完全に自動運転できるメルセデス・ベンツ未来トラック2025を開発し、正式に公道を走る予定だ。多数の支援システムと組み合わせることで、年間何千人もの人命を救うことができます。

Mercedes-Benz future truck 2025 je gospodarsko vozilo nabito s presežki, sama zunanja podoba na kabini zaznamuje moderne linije in po dnevi neopazna svetila pa sestavlja 実用的 celotno masko vozila, ki s pomočjo morja LED diod ob zagonu zasije v celem sijaju, skoraj kot božična jelka. Tudi karoserija je posebna, saj je izdelana iz posebno lahkih 複合材料, kar se pozna tudi pri konturah, ki so za ta oglati segment nepričakovano mehke in aerodinamične.

Voznik super tovornjaka, bo lahko vožnjo za določen čas popolnoma prepustil vozilu in njegovim asistenčnim sistemom in se malenkostno spočil ali na tablici s sredinske konzole pregledal elektronska sporočila ali prebral novice.
Voznik super tovornjaka, bo lahko vožnjo za določen čas popolnoma prepustil vozilu in njegovim asistenčnim sistemom in se malenkostno spočil ali na tablici s sredinske konzole pregledal elektronska sporočila ali prebral novice.

Poglavitna novost, ki jo future truck 2025 prinaša, pa je tehnologija zmožna povsem avtonomne vožnje, kjer pa je voznik še vedno v središču pozornosti, le da ga asistenčni sistemi lahko za krajši čas povsem razbremenijo, da voznik recimo prebere elektronska sporočila izpisana na posebni prenosnem osrednjem zaslonu, ki je v bistvu Samsungova tablica, ali da pretegne noge v izredno prostorni in prečiščeni potniški kabini.

Nemci so že izdelali prototipni model, ki so ga tudi preizkusili v vsakdanjem prometu (čeprav v kontroliranem okolju) in sicer pri hitrostih do 80 km/h, na avtocesti v okolici nemškega mesta Magdeburg.

S pomočjo radarjev skenira cesto pred njim

Supertovornjak lahko samostojno vzdržuje hitrost vozila vozečega pred njim in drži primerno varnostno razdaljo. To je mogoče z uporabo večih radarskih senzorjev、 どれの skenirajo cesto pred in okoli vozila, ki jih nato v realnem času potem posreduje asistenčnim sistemom.

Poleg tega ima sistem, ki zaznava vozila v mrtvem kotu in na to tudi opozori voznika, če obstaja možnost nesreče, pa tovornjak tudi samodejno zavre in se lahko tudi popolnoma zaustavi.

Sprednji del tovornjaka izgleda kot da je brez svetil, kjer pa ob zagonu s pomočjo številnih LED diod zasije večji del maske vozila. V primeru avtonomne vožnje pa se svetloba iz bele spremeni v modro.
Sprednji del tovornjaka izgleda kot da je brez svetil, kjer pa ob zagonu s pomočjo številnih LED diod zasije večji del maske vozila. V primeru avtonomne vožnje pa se svetloba iz bele spremeni v modro.

Future truck 2025 bo, ko bo zapeljal na ceste, lahko komuniciral z drugimi vozili v prometu,  運転手に sugeriral primernejšo alternativno pot, s čimer mu bo privarčeval pri času, denarju in nenazadnje tudi živcih. Pri Mercedesu  pravijo, da bi s pomočjo takšnih tovornjakov, lahko letno rešili na tisoče človeških življenj, ki predstavljajo davek več milijonov prometnih nesreč na cestah stare celine.

Komunikacija med vozili bi potekala po omrežju, ki je podobno tistim po katerih potujejo signali mobilnih telefonov, sprva delujoč v premeru 500 metrov. Cilj  je doseči, da bi vozila komunicirala tako, da bi z optimizacijo vključevala vozila na AC in z zvdrževanjem minimalne varnostne razdalji občutno zmanjšala prometne zamaške ali na sploh odpravo le-teh.

Kar se tiče udobja za voznika in ostale potnike, future truck ponuja najvišji nivo voznega udobja na čelu s “pilotskim” voznikovim sedežem, digitalnim zaslonom in merilniki ter Samsungovo tablico, ki zaseda osrednje mesto na sredinski konzoli, ki lahko služi kot pomočnik pri vožnji ali kot informacijsko zabavna konzola. Presenetijo pa tudi prečiščenost potniškega prostora, zaobljene linije, uporabljeni materiali in pa ambientalna razsvetljava skozi celotno kabino.

詳しくは

詳しくは:
www.daimler.com/futuretruck2025

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。