FBピクセル

Mercedes-Benz V Class – 車輪付きのリビングルーム、オフィス、スタジオ

ヴィアーノは成長し、成熟したと言えるでしょう。以前は小さかったとか若かったというわけではありませんが、クラス V と呼ばれる新しい世代では、実際にそのように見えます。プロポーションによれば、全長は5.14メートルにも達します。クラシックバージョンに加えて、ロングバージョンとショートバージョンが利用可能になりました。 3 つのエンジン、2 つのギアボックス、そして後に 2 つのドライブから選択できます。

Novi razred V je predhodniku podoben samo po oblikovni gmoti, vse ostalo pa je bilo skreirano na novo. Prednji del je tako oblikovan zelo avtomobilsko, kar je bil tudi eden od poudarkov, saj so želeli pri Daimlerju V-ja odmakniti od kombijev in ga povsem približati osebnim vozilom.

Notranjost je z izjemo višjega vstopanja in sedenja izredno udobna, spisek dodatne opreme pa je po novem približno enako dolg in raznolik kot pri največjih hišnih limuzinah. Razred V, pa je v vožnji tudi podobno udoben.
Notranjost je z izjemo višjega vstopanja in sedenja izredno udobna, spisek dodatne opreme pa je po novem približno enako dolg in raznolik kot pri največjih hišnih limuzinah. Razred V, pa je v vožnji tudi podobno udoben.

Za novi V tako pravijo da ponuja vso udobje kot ga hišne limuzine, tudi paradni – クラスS. Prednji del zaznamujejo velika količina kroma, LEDデイタイムランニングライト (ne pri vseh različicah) in pa velika zvezda. Na zadku pa novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, zaradi katerega je nalaganje manjših predmetov na ozkih parkiriščih močno olajšano.

Med dodatno opremo najdemo tudi inteligentne LED luči, ki izgled prednjega dela še polepšajo, obenem pa ga naredijo še bolj avtomobilskega.
Med dodatno opremo najdemo tudi inteligentne LED luči, ki izgled prednjega dela še polepšajo, obenem pa ga naredijo še bolj avtomobilskega.

Na voljo sta dve različici in sicer V in avantgarde, slednja je še nekoliko bolj elegantna, proti doplačilu pa sta na voljo tudi paketa sport in design ter različica edition1, ki pa ponuja vso udobje poslovnega razreda, kar v potniški kabini pomeni ločene foteljaste in vrtljive sedeže, poleg funkcije ogrevanja pa tudi funkcijo masaže in hlajenja pri sedežih v prvi vrsti ter ločeno samodejno klimo v potniškem prostoru.

Notranjost je z izjemo višjega vstopanja in sedenja izredno udobna, spisek dodatne opreme pa je po novem približno enako dolg in raznolik kot pri največjih hišnih limuzinah. Razred V, pa je v vožnji tudi podobno udoben.

Pri opremi je na voljo vsa udobnostna oprema kot tudi asistenčni sistemi, ki smo jih vajeni že od drugi modelov s trikrako zvezdo na nosu, omeniti pa velja sisteme: collision prevention assist, pre safe in distronic plus, poleg tega pa tudi paket za parkiranje360 stopinjsko kamero.

Razred V je na voljo v izvedbi s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži, za tretjo vrsto pa je lahko tudi uporaben sistem zabojev in pregrad, s katerimi je prtljažnik mogoče še bolje izrabiti. Novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, prtljažna vrata pa so lahko tudi električno pomična.
Razred V je na voljo v izvedbi s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži, za tretjo vrsto pa je lahko tudi uporaben sistem zabojev in pregrad, s katerimi je prtljažnik mogoče še bolje izrabiti. Novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, prtljažna vrata pa so lahko tudi električno pomična.

Pri motorjih je vse v dizelskih barvah, saj so na voljo tri različice 2,1-litrskega CDI oziroma BlueTec motorja, ki zmore 100-, 120- ali 140 kW (slednji kratkotrajno celo 150 kW). Pogon je speljan na zadnji kolesni par, prihodnje leto marca pa bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom, še pred tem pa v uvodu omenjena krajša in daljša karoserijska različica. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa tega zamenja znana in čislana 7G-Tronic plus prestavna avtomatika.

続きを読む: メルセデスCクラスにスポーツバックパックが登場

Razred V je na voljo v izvedbi s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži, za tretjo vrsto pa je lahko tudi uporaben sistem zabojev in pregrad, s katerimi je prtljažnik mogoče še bolje izrabiti. Novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, prtljažna vrata pa so lahko tudi električno pomična.

価格は以下から始まります 40 tisoč evrih, sami (uvoznik ) pa pravijo da takšen “s polno opremo”, stane 50 evrskih tisočakov. Doplačilo za バージョン avantgarde に相当する 7.310 evrov, doplačilo za zmogljivejša motorja しかし彼にはできる tisoč oziroma sedem tisoč ユーロ。

詳しくは

詳しくは: 
www.mercedes.si 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。