今年もほとんどの自動車メーカーのショールームは新製品で溢れており、新モデルは全モデル範囲に広がっています。どちらかと言えば、今年はスーパーカーやエキゾチックカーの革新が少なく、電気自動車もすでにどういうわけか人々や購入者の心の中に定着しており、ほぼ自明のことになっています。
Espace rešuje “čast” domačinov
Če gledamo po državah pa je letos presenetljivo malo novosti domačih razstavljalcev, ki so v preteklih letih za največji jesenski avtomobilski dogodek dobesedno “šparali” največja železa, da so jih lahko vrgli v ogenj, letos pa z izjemo nove generacije renault espacea, večjih tržnih novosti ni pripravila nobena znamka. Pri Renaultu so tako poleg prej omenjenega predstavili le še študijskega hibridneža – eolaba in nekaj posebnih različic clia.
続きを読む: ルノー エスパス – 新型クロスオーバー後のミニバン セグメントのパイオニア
で peugeotu pa je soj salonskih luči prvič ugledal(o) osveženi 508, nekaj športnih in eko različic modelov 208 in 308 ter študijski quartz。で Citroënu pa presenetljivo stavijo le na posebni različici modelov C4 cactus in C1 ob bok katerih so postavili še študijskega štirivratnega kupeja DS divine.
Presenetili Japonci in Korejci
Veliko bolj kot domačini pa letos na salonu izstopajo Japonci in Korejci, ki so v Pariz pripeljali presenetljivo veliko novosti. ホンダ je tako evropejcem prvič predstavila model HR-V in novega jazza (nerazumljivo pri obeh navajajo da gre še vedno za študijska modela), ヒュンダイ je predstavil povsem novega i20, sestrska kia 良い sorenta tretje generacije. Pri Mazdi je soj evropskih salonskih luči prvič ugledal najbolj prodajani ロードスター vseh časov – MX-5、 で 日産 pa ne razkrivajo ambicij v C-segmentu, kamor proti koncu leta zapelje povsem novi pulsar. Suzuki pa je predstavil manjšega suva z znanim imenom vitara.
Tako so prej omenjeni skoraj zasenčili tudi ostale evropske države in proizvajalce, kjer čast stare celine (sicer več kot dostojno) branijo povsem nova generacija VW passata, novi predstavnici B-segmenta: škoda fabia in opel corsa, katerima se pridružuje tudi petvratni mini, フォード pa je predstavil drugo generacijo S-maxa.
続きを読む: Ford S-max – začetnik športnih enoprostorcev pripravljen na drugi krog
Aja pa še skoraj umrli Smart predstavlja novi generaciji svojih modelov for two in for four. メルセデス pa je prvič pokazal pomanjšanega brata SLS AMG, ki sliši na ime AMG GT. BMW pa se je po poplavi novosti v preteklem letu očitno izčrpal, saj v Parizu v resnici predstavljajo le zgoraj brez različico serije2. Podobno zatišje je letos tudi pri アウディ, kjer so predstavili le TT-ja v roadster različici in študijo štirivratnega kupeja na osnovi TT、という名前の sportback.
続きを読む: Audi TT sportback – dva para vrat tudi za najmanjšega audijevega kupeja
Tudi Angleži in Švedi niso počivali
Angleži pa so svoje dodali v obliki novega land rover discovery sporta と jaguarjevega povratka v D-segment v obliki modela XE. Ne gre pa pozabiti niti na Italijane in Švede, kjer prvi letos vse stavijo na novega fiata 500X, ki na ceste zapelje v začetku prihodnjega leta, ボルボ pa po več kot desetletju na novo generacijo modela XC90, ki k nam zapelje v začetku prihodnjega leta.
続きを読む: ランボルギーニ アステリオン – 初のハイブリッド スーパースポーツ ランボ
Pri eksotih vse oči uprte v Lamborghini
Pri eksotih pa zagotovo izstopa hibridni lamborghini asterion, pa čeprav gre šele za študijo, pri フェラーリ pa so predstavili zgolj zgoraj brez različico najhitrejše 458 italie、その名前を聞いた人は speciale aperta. ポルシェ pa letos predstavlja (le) prenovljenega cayenna, ki mu je dodal tudi priključno ハイブリッドバージョン.
続きを読む: Specialni ferrari 458 italia dobil različico zgoraj brez, imenovano aperta
Salon (ki je bienalni) za obiskovalce odpre svoja vrata v soboto 4.10., pred dvema letoma pa je privabil 1.231.416 obiskovalcev. Vstopnica za odraslo osebo znaša 14 evrov, če boste na salon peljali še najmlajše pa boste odšteli 22- (odrasla oseba + 1 otrok), oziroma 30 evrov (odrasla oseba + 2 otroka).