名前に騙されないでください。 2017 年 6 月 7 日にヘルシングボリにオープンするスウェーデン失敗博物館は、失敗を笑いものにするのではなく、逆に人間の創造性を讃えます。当初は、不名誉な失敗を経て歴史の火の中に投入された51の製品を展示する予定で、中にはおそらく不当な製品も含まれる。著者サミュエル・ウェストが私たちのために何を用意してくれたのか見てみましょう。
Museum of Failure je naziv za švedski muzej polomij (oz. neuspelih poskusov), ki slavi človeško kreativnost. Na Švedskem ga 7. junija 2017 odpira Samuel West. V času odprtjae bo v njem razstavljenih 51 neuspelih poskusov iz preteklosti, zbirka izdelkov, ki so pogoreli, pa se bo pozneje širila. O tem, da je neuspeh ključni oz. integralni del uspeha, lahko najdemo na tisoče izrekov. Uspešni ljudje se namreč zavedajo, da bolj kot želiš biti uspešen, več neuspehov je treba premagati na poti.
Tudi izkušena in znana podjetja so ga tako s svojimi izdelki kdaj pošteno pihnila mimo. Tudi tehnološki vizionar スティーブ・ジョブズ je nekoč spregovoril o napakah in pogumu, ki ga morajo imeti podjetja (glej spodaj).
続きを読む: ヌブレラ – 写真家に最適なノーホールド傘
V muzeju Museum of Failure bodo na ogled izdelki, kot so parfum in kolonjska voda ハーレーダビッドソン (1990) ter mobilna igralna naprava Nokia N-Gage (2003), ki je želela konkurirati igralni konzoli Nintendo Game Boy. Spomnili se bomo tudi imena, kot je vsemogočni digitalni pomočnik Apple Newton iz leta 1993, naprava, ki je bila pred svojim časom, pa mobilne naprave TwitterPeek (2009), ki omogoča pošiljanje in prejemanje tvitov. V zbirki se je znašla tudi Sonyjeva videokaseta formata Betamax (1975), ki je želela konkurirati videokasetam VHS. Čeprav je ponujal boljšo kakovost slike, je bilo na začetku mogoče nanje shraniti samo 60 minut videa. コカコーラ je morda najbolj priljubljena brezalkoholna pijača v zgodovini, a tudi ona je ustrelila kozla s pijačo Coke II (leta 1984 predstavljena kot New Coke), ki naj bi nadomestila klasično Coca-Colo. Po srdu uporabnikov se je podjetje že po nekaj mesecih zateklo nazaj k originalnemu receptu. Čeprav je New Coke označena za neuspeh, pa je imela pozitiven vpliv na prodajo, saj je Coca-Cola po prodaji že leta 1985 prehitela ペプシ.
Galerija – muzej Museum of Failure:
詳しくは:
museumoffailure.se