履歴書を書くときはたくさんのことに注意しなければならないので、すぐに忘れてしまうこともあるでしょう。雇用主が私たちに対して良い意見を持たない理由は、ささいな事柄に隠されています。
To, da mora biti življenjepis napisan v slovnično pravilnem jeziku in na način, ki pritegne pozornost delodajalca, že vemo. Direktorji pa velikokrat prave kandidate za razpisano delovno mesto iščejo na podlagi posebnih kriterijev.
![Kateri kandidat je najbolj primeren za opravljanje službe?](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2018/04/dylan-gillis-533818-unsplash-e1522942254307.jpg)
その言葉によると J. T. O’Donnell, generalne direktorice podjetja WorkItDaily, objavljenih v reviji Inc.、 あなたは delodajalci ljudi, ki v svojem življenjepisu ne uporabljajo številk, orišejo kot lažnive. Kandidati bi namreč morali svoje trditve podkrepiti s konkretnimi podatki, kot je denimo odstotek povečanja prihodka, ki bi ga podjetju prinesla kandidatova zaposlitev.
![V svoj življenjepis morate vključiti številke.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2018/04/glenn-carstens-peters-203007-unsplash-e1522942377346.jpg)
To napako v življenjepisih dela veliko število prosilcev za delo. Posledično šefi podvomijo o njihovih preteklih dosežkih. Če kandidat svojih izkušenj ne more podpreti s številkami, je težko ugotoviti, ali je sploh res kaj dosegel. To pa niti približno ni dobro, saj želi delodajalec izvedeti, kako je kandidat pripomogel k uspehu v prejšnjih službah.
Če nimate ideje, katere podatke v življenjepisu izraziti s številkami, O’Donnellova svetuje, da predstavite preproste informacije, npr. število klicev, ki ste jih vajeni opraviti vsakodnevno.
![Z nekaj vloženega truda je lahko služba vaša.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2018/04/rawpixel-com-558596-unsplash-e1522942322889.jpg)