FBピクセル

コンテスト: 2ndSkin への応募限定 11 月 30 日まで!

Oblikovalski natečaj 2ndSkin za redizajn etikete najbolj priljubljenega zeliščnega likerja se zapira 30. novembra.

Medtem ko strokovna žirija že nestrpno pričakuje oblikovalske rešitve, ustvarjalci še izdelujejo svoje kreativne predloge. Strokovna žirija bo v dizajnih iskala izvirnost, povezanost ideje z izhodišči, prepoznavnost in nezamenljivost, kreativno uporabo barvnih pantonov ter dodatne inovativne elemente, ki bodo s potrošnikom komunicirali tako na prodajnem mestu kot ob uživanju pijače. Dela bodo ocenjevali  Anže Herbst, produktni vodja G3 Spirits, Tjaša Kokalj, manekenka, Sašo Radovič, art direktor, in Aljoša Bagola, kreativni direktor.

Izmed vseh prejetih del bo žirija najprej izbrala 10 finalistov, nato pa še zmagovalno ter drugo in tretjeuvrščeno delo. Zmagovalni dizajn bo krasil 10.000 steklenic priljubljenega zeliščnega likerja, zmagovalec pa bo prejel 1.000 evrov denarne nagrade ter skupaj z drugo in tretjeuvrščenim odpotoval tudi v nemško mesto Wolfenbüttel, na ogled tovarne, ter v prestolnico nočnega življena Berlin.

Več informacij in prijave: 2ndskin.si

詳しくは

詳しくは:
2ndskin.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。