世界的には、ブランドや商品化のクリエイティブなメディアアプローチが称賛されるべきですが、デザイナーのジャスティン・プランケットは、これらが私たちの風景に悪影響を与える可能性について警告しています。そして、Con/struct という名前の写真シリーズは、彼の正しさを示す非常に具体的な証拠です。
Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.
続きを読む: 才能ある写真家オレグ・オプリスコはアナログを誓い、人工的なものを拒否する
Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«