FBピクセル

Netflix:『イカ ゲーム』第 2 シーズンと新シリーズ『All of Us Are Dead』についてわかっていること

写真:ネットフリックス

韓国のイカゲームが全世界を熱狂させた後、Netflixは成功したシリーズの例に従うはずの新しいシリーズを発表します。ファンはまた、あらゆる記録を破った韓国のヒット作の新シーズンがいつ始まるのか疑問に思っている。いつになるかはすでにわかっています。読む…

Južnokorejski Squid Game je podrl vse rekorde gledanosti, brez kakršnega koli pompa in medijske pozornosti ob začetku predvajanja. Neverjeten uspeh serije, ki si jo je ogledalo že več kot 111 milijonov gledalcev, pa bo očitno dobil nadaljevanje. Avtor in režiser serije Hvang Dong Hjuk je namreč uradno potrdil, da praktično ni imel izbire in da druga sezona zagotovo bo!

Zaradi izjemne uspešnosti serije in megapopularnosti, je bil pritisk javnosti enostavno prevelik. Tudi prva sezona se izteče tako, da dopušča možnosti za nadaljevanje, zato je bilo le še vprašanje časa, kdaj bo odjeknila novica o drugi sezoni. Podrobnosti sicer še niso znane, pogovori pa naj bi potekali tudi za tretjo sezono. Po poročanju ustvarjalcev se v vlogi glavnega lika Seong Gi-huna vrača Lee Jung Jae.

写真:ネットフリックス

“All of Us Are Dead”, nova južnokorejska uspešnica?

Da pa bo lažje dočakati začetek druge sezone, Netflix predstavlja novo serijo, ki bo po njihovem mnenju prav tako žela uspehe. Serija »All of Us Are Dead« je prav tako produkt južnokorejske filmske industrije, ki se je pred širšo publiko proslavila prav z uspehom Squid Game. Gre za zombi triler serijo, ki je na male ekrane prišla 28.januarja. Dogajanje je postavljeno v srednjo šolo, kjer, v grobem rečeno, mrtveci začnejo loviti žive.

Že po trailerju sodeč gre za temačne in dramatične scene, kjer ne bo manjkalo krivi in nasilnih prizorov. Zgodba prikazuje skupino najstnikov, ki jih skrivnosti virus preobrazi v divje in maščevalne zombije, v boju za lastna življenja, pa pogosto ogrozijo ljudi koli sebe. Po videnem sodeč, srečnega konca ne gre pričakovati, zato pa boste veseli znanih obrazov iz Squid Game, ki v seriji nastopajo, med drugim tudi Lee Yoo-mi, ki v južnokorejski uspešnici igra Ji-yeong oz. igralko št. 240.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。