Nova Ford Fiesta ST (2017) bo imela nov 1,5-litrski trivaljni motor EcoBoost z 200 KM, kar bo sploh prvi trivaljnik iz športnega programa Ford Performance. Vozniku bodo na voljo trije vozni načini, in sicer Normal, Sport in Track, ki s prilagojenimi nastavitvami motorja, krmiljenja in nadzora stabilnosti nudijo zabavno vozno izkušnjo v najrazličnejših pogojih. Ford Fiesta ST ostaja najboljši športni avtomobil svojega razreda.
あれは nova Ford Fiesta ST (2017), ki potrjuje rek, da je strup v majhnih stekleničkah. Sploh prvič bodo vozniku na voljo različni vozni programi (Normal, Sport in Track), ki prilagajajo tehnologijo elektronskega izboljšanja zvoka (Electronic Sound Enhancement) そして aktivni krmilni ventil zvoka izpušnega sistema.
Ta poskrbi za okrepitev naravnega športnega zvena novega 1,5-litrskega motorja EcoBoost, ki je na voljo tudi s sistemom za izklop enega valja. Aluminijasti motor 彼はできます 200馬力 in 290 Nm navora, omogočal pa bo pospeške od 0 do 100 km/h v 6,7 sekunde, izklop valja pa zagotovi zmanjšanje izpustov oglijkovega dioksida in manjšo porabo. Tretji valj se vklopi v 14 milisekundah. Kupec bo lahko izbiral med tri- in petvratno različico. Krasijo jo 18インチリム.
続きを読む: 新しいフォード フォーカス エレクトリック (2017) - コーヒーを飲みに立ち寄る間に充電できる電気ファミリーカー
Nova Ford Fiesta ST bo cenovno dostopna, zmogljiva in bo nudila obilico vozniškega užitka, zato ni čudno, da se ji zdi usojeno, da bo ohranila primat najboljšega športnega avtomobila svojega razreda. Vozniku je na digitalnem zaslonu na voljo infozabavni sistem Sync tretje generacije z vmesniki Car Play in Android Auto.
Galerija – Nova Ford Fiesta ST (2017):
詳しくは:
フォード・シ