最新世代のMazda3がスロベニア市場に登場しました。今回はさらに人に焦点を当て、車内でのユーザーエクスペリエンスをさらに充実させました。新型Mazda3は、すべての領域で先代と比べて少なくとも一段以上向上しています。
Bistvo nove Mazde3 いる povezavi med voznikom in avtomobilom. Notranjost je osredotočena na človeka, ki so mu posodobili vozni položaj, optimizirali položaj prestavne ročice in s filozofijo, ‘manj je več’, izboljšali preglednost v potniški kabini. Že ob prvem stiku z novo Mazdo3 je moč opaziti višjo kakovost uporabljenih materialov in visoko stopnjo končne dodelave. Voznikov prostor je prečiščen in ponuja pregledno površino, kjer je minimalno potrebno število gumbov in stikal. Tako se lažje orientiramo, pozornost pa nam ne uhaja z dogajanja na cestišču. Na voljo imamo 8,8-palčni informacijsko-zabavni zaslon, 7.0インチ digitalni zaslon med merilniki in projekcijski head-up zaslon. Napredna navigacija je zdaj še natančnejša, izboljšano je glasovno prepoznavanje, Apple Carplay in Android Auto, pa sta že del serijske opreme.
Nova Mazda3 se ponaša z udobno in tiho notranjostjo, kjer dobimo 8 zvočnikov že kot del standardne opreme. Po želji si lahko zvočni sistem nadgradimo z 裸足 ozvočenjem, ki je sestavljeno iz 12 スピーカー in v tem trenutku edino, ki je vgrajeno kot del karoserije. V tem trenutku je Mazda edina, ki s proizvajalcem zvočne opreme sodeluje že pri tako zgodnji stopnji razvoja avtomobila. Nova oblika prednjih sedežev sledi ukrivljenosti hrbtenice, s tem pa se poveča udobje と zmanjša utrujenost na koncu poti.
Vedno bolj nas navdušuje Mazdina Skyactiv tehnologija. Celoten Skyactiv sistem zajema 繋がり med šasijo, karoserijo, pnevmatikami in sedeži v notranjosti. Kot del Skyactiv sistema so se z novo generacijo Mazde3 predstavili tudi novi motorji. Bencinski Skyactiv G122 もっている 2,0-litra ボリュームと 122 konjskih moči. Pri delovanju mu pomaga Mazdin M Hybrid blagi hibridni sistem, ki deluje na 24-voltnem električnem sistemu in pripomore k 燃料消費量の削減. Nov je tudi dizelski Skyactiv D116 motor, ki ima 1,8-litra prostornine, 116馬力 in nizko, dizlu primerno porabo. Povsem novi Skyactiv X181 motor, ki v sebi 組み合わせる pozitivne lastnosti bencinskega in dizelskega motorja, se bo ponudbi pridružil nekoliko kasneje. Tudi SkyactivX motor bo uporabljal blago hibridno tehnologijo in imel okoli 181 konjskih moči.
Pri novi Mazdi3 je varnost še vedno zelo poudarjena. Že pri serijski opremi dobi voznik kopico varnostnih in asistenčnih sistemov, le te pa lahko seveda še nadgradi. Oblikovalski jezik Kodo, ki pomeni dušo gibanja, daje Mazdi3, v različici s prisekanim zadkom, športno dinamičen videz. Limuzinska različica daje vtis elegantne limuzine, obema pa je skupen prečiščen と čist dizajn, ki so mu odstranili vse nepotrebne linije in krivine.
Nova Mazda3 bo že v ‘osnovni’ različici polna dodatne opreme. Vstopna bencinska različica bo na voljo od 19,990ユーロ dalje, dizelska pa od 22.090 evrov dalje. Na voljo sta še Plus in GT Plus nivoja opreme, ki jima lahko dodajamo še Sound, Style, Luxury in Safety pakete. Vsi motorji so na voljo z ročnim ali samodejnim 6速 menjalnikom. 四輪駆動 bo na voljo pri Skyactiv X motorju, ki ima že v osnovi boljšo opremo GT, njegova vstopna cena pa znaša 23.090 evrov. Novi Mazdi3 lahko resnično rečemo nova, saj je pozitivno presenetila in se proti konkurentom postavila na še višji nivo.
Galerija: Mazda3
詳しくは: マツダシ