これが新しいSeat Ibizaです!スペインのシート(フォルクスワーゲンの後援を受けている)は、バルセロナのラ・クプラで誇らしげにこのモデルを発表し、3月のジュネーブ・モーターショーで初めて一般の人々が鑑賞できるようになります。第 5 世代の Ibiza は、非常に広々とした室内 (足元スペースと頭上スペースが拡大) を備え、アダプティブ シャーシを装備し、4 つの運転モードを提供します。
Nova Seat Ibiza (2017) prinaša prostornejšo notranjost, za kar se ima zahvaliti 9,5 centimetra daljši medosni razdalji v primerjavi z aktualno generacijo (je tudi 8,7 centimetra širša), ki pa je za centelj (beri dva milimetra) daljša. 五代目 je opremljena s prilagodljivim podvozjem, na voljo pa so režimi udobno, ekonomično, športno in individualno. Španci so opustili trivratno in karavansko različico, pričakovati pa gre izpeljanko na visokih petah, saj so 雑種 pač velika uspešnica.
Hit naj bi ponovno postale tudi kombilimuzine と シート želi biti z Ibizo seveda zraven.
続きを読む: New Seat Leon (2017) – レオンは新しい体と顔を持ち、IQ が高くなりました。
Nova Ibiza je zgrajena na povsem novi platformi MQB, ki je prikrojena za najmanjša vozila, ki spadajo pod Volkswagnov dežnik. Seat jo je izklesal povsem na novo. Čeprav sledi oblikovalskemu jeziku znamke, pa je nova generacija precej precej drugačna. Predvsem je bolj ostra in vleče na Leona. Notranjost je močno napredovala po kakovostni plati (boljši materiali). Sveža je armaturna plošča, ki je načeluje 5- oz. 8インチのタッチスクリーン in statirajo gumbi ter stikala.
Zaslon nudi podporo mobilnim telefonom prek sistema Apple Car Play, Android Auto また ミラーリンク. Na voljo bosta tudi vmesnik za brezžično polnjenje in 300-W zvočni sistem Beats. Tako kot potniška kabina je zrastel tudi prtljažni prostor. Ta ima zdaj 355 litrov, kar je 63 več kot prej. Čeprav je nova Ibiza večja, je lažja. Ima izboljšano krmiljenje, je pa tudi bolj ekonomična. Paleta Euro 6 motorjev zaobjema 1-litrski TSI-trivaljnik s 93 KM (70 kW) oz. 113 KM (84 kW) in 1,6-litrski TDI dizelski motor s 70 KM (52 kW) in 94 KM (70 kW). Na voljo so v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Novinec je 1,5-litrski TSI-bencinski motor V4, ki iz sebe stisne 147 konjskih moči (110 kW). Vgrajen ima šeststopenjski ročni menjalnik, na izbiro pa je tudi sedemstopenjski dvosklopčni samodejnež.
Po tehnični plati si lastnosti deli z prihajajočim modelom フォルクスワーゲン ポロ、つまり kopico asistenčnih sistemov, med drugim sistem za samodejno zaviranje v sili (prepreči nalet), sistem za prepoznavanje in samodejno ukrepanje pri nevarnosti nesreče s pešcem in radarski tempomat. Na voljo je tudi vzvratna kamera. Na asfalt bo nova Seat Ibiza zapeljala 2017年6月に.
Galerija – nova Seat Ibiza (2017):
詳しくは:
席.si