FBピクセル

新型アウディ A4 – 第 5 世代の金の卵を産むアウディの雌鶏

新型アウディA4

アウディA4は、インゴルシュタット発のドイツブランドであるアウディのベストセラーモデルです。アウディは史上初めてセダンとステーションワゴンを併売しました。一見すると新型アウディA4に大きな変化はありませんが、先代よりも軽量で、より力強く、力強い印象になっています。外観上の変更点に過ぎないとはいえ、多くの革新が盛り込まれています。しかし、見た目だけで判断してはいけません。この車は9月のフランクフルトモーターショーでデビュー予定ですが、公式写真はすでに公開されています。

新しいもの アウディ A4 je predstavnik pete generacije sila uspešnega modela, zaradi katerega so si pri Audiju vedno meli roke. ”Ne menjaj konja, ki zmaguje”, so si verjetno mislili Nemci ko so ga načrtovali, zato nov dizajn tudi ne prinaša velikih odstopanj od predhodnika, so pa linije ostrejše in motorna maska agresivnejša. Večina sprememb se je zgodila v ”zaodrju”.


Sveži A4 je tako izdelan na osnovi MLB evo platforme, zaradi česar je ”shujšal” za 120 kilogramov in to kljub temu, da je za ped daljši kot ”četrti otrok” (za 2,1 centimetra, skupaj meri 473 cm), tudi medosna razdalja pa se je malce ”potegnila” glede na aktualni model in jo je je več za 1,2 centimetra (282 cm). V višino meri 143 cm, od boka do boka pa so mu namerili 184 cm. Zrasel je tudi prtljažnik.

Novi Audi A4 je bil delež en kup novosti, a spremembe v dizajnu so bile vendarle precej konzervativne, kar pa ni slabo.
Novi Audi A4 je bil delež en kup novosti, a spremembe v dizajnu so bile vendarle precej konzervativne, kar pa ni slabo.

A novinec (tako karavanska kot limuzinska različica) ima na razpolago ”le” 15 litrov več kot prej. Zakaj le? Ker so ga še več v Ingolstadtu žrtvovali na račun več prostora za glavo potnikov in noge. Novi preobleki sta dobila armaturna in nadzorna plošča, po novem je tu tudi 12,3-palčni virtualni prikazovalnik, prenove pa je bil deležen še tablični zaslon in MMI vmesnik za upravljanje s funkcijami na njem (možna kompatibilnost z Applovim infozabavnim sistemom カープレイ) pa krmilni sistem in sedeži. Novi so tudi matrični žarometi、 良い 3D zvočni sistem, proti doplačilu pa bo za karavana na voljo tudi funkcija odpiranja zadnjih vrat z brco pod odbijačem.

続きを読む: Audi Lunar Quattro – Audiは月面を走行する最初の自動車ブランドになるでしょうか?

Novi Audi A4 ima nekoliko večji prtljažnik in več prostora za noge potnikov.
Novi Audi A4 ima nekoliko večji prtljažnik in več prostora za noge potnikov.

V času poletni počitnic, ko se boste v kolonah prebijali na hrvaško obalo, boste želeli koristiti njegovo asistenčno tehnologijo, to je nov samodejni sistem za delovanje v gneči, ki bo brez pomoči voznika pri hitrosti pešca usmerjal vozilo in sam sledil avtomobilu pred njim. V izogib prometnim kaznim pa je tu レーダークルーズコントロール, ki je povezan z navigacijsko napravo in samodejno prilagaja hitrost prometnim omejitvam. Te bi sicer s poskočnim motorjem zlahka prekoračili. Pod pokrovom se namreč skriva sedem svežih pogonskih agregatov s turbo tehnologijo. Ti ponujajo več za manj. To je za četrtino več moči ob petini manj porabe goriva. Na voljo je četverica dizelskih TDI motorjev in trio TFSI bencinskih agregatov (od 148 KM/109 kW do 272 KM/200 kW).

Izbirali boste lahko med sedmerico pogonskih agregatov.
Izbirali boste lahko med sedmerico pogonskih agregatov.

Novinca med njimi sta 1,4-litrski TFSI bencinar s 148 konji in najmočnejša različica, 3,0-litrski TDI V6 motor z 215 konji. Za prenos moči bo pri vseh štirivaljnikih in bencinarjih skrbel 6速マニュアルトランスミッション, za izbirčne pa bo tu samodejni 7-stopenjski S tronic, ki bo standarden pri V6 različici, medtem ko bo 3,0-litrski dizelski V6 motor v paru z 8-stopenjskim Tiptronic menjalnikom in štirikolesnim pogonom quattro. Cena še ni znana, pri nas pa se A4 četrte generacije prodaja od 32 tisoč evrov dalje.

詳しくは

詳しくは: 
www.audi.si 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。