アウディはパリモーターショーに3つの新製品を持ち込んだが、最も注目を集めているのは8年ぶりとなる新型アウディQ5だ。中型スポーツユーティリティビークルの第 2 世代は、先代モデルよりもわずかに軽量で室内空間が広くなり、外観もよりスポーティになりました。 Q5は長い間コマーシャルクラスのチャンピオンであったため、彼は大きな一歩を踏み出しつつある。アウディはこれに大きな期待を寄せているので、何もかもが偶然に任せられるわけではありません。
Po osmih letih je tu 新型アウディQ5. アウディ ni ničesar prepustil naključju, ko se je medil in cedil novi Q5. Z njim namreč želi ponovno postaviti nova pravila igre, kot mu je to uspelo s predhodnikom. Zato ni presenetljivo, da novi srednje velik SUV poka od naprednih sistemov, ki skrbijo za udobje, varnost in učinkovitost vožnje. Postavili so ga na platformo aktualnega modela A4、だからです。 90 kilogramov lažji. Po novem v dolžino meri 4,66 metra, v višino 1,66 metra, v širino pa 1,89 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,82 metra.
Karoserija je koktajl aluminija in izredno trdih jekel, zmešan po receptu pametne gradnje za izjemno čvrstost. Audi je povsem prevetril notranjost ter poudaril prilagodljivost in prostornost potniške kabine. Prtljažni prostor ima prostornino med 550 in 1550 litri. Za lažje zlaganje lahko ob pomoči zračnega vzmetenja (ta je ponujen kot možnost) Audi Q5 znatno znižamo.
Krasil ga bo 12,3-palčni zaslon ločljivosti HD in 8,3-palčna tablica (na vrhu sredinske konzole). Prek komunikacijskega sistema MMI bo mogoče povezovanje na internet prek LTE-vmesnika また dostopne točke Wi-Fi. Za pametne telefone bosta skrbela vmesnik Apple CarPlay と Android Auto と ワイヤレス充電器. Tu so še digitalni merilniki in 注意喚起 zaslon za projekcijo voznih podatkov in navigacije na vetrobransko steklo. Svoje doda 環境照明 in avdio sistem s podpisom バング&オルフセン. Da visoko izurjenih voznih asistentov niti ne omenjamo.
K boljšim voznim lastnostim poleg nižje teže in voznih programov, s katerimi določimo karakter novega Audija Q5 (novost je način terenske vožnje z večjo oddaljenostjo vozila od tal in program all road za sprotno prilagajanje) in posežemo v vse ključne nastavitve vozila, doda tudi štirikolesni pogon quattro (izjema bo 110-kilovatni dizel, ki bo imel pogon le na prednji dve kolesi), ki sproti prilagaja navor na posamezno kolo. Motorna paleta bo obsegala tri dizelske izpeljanke – dvolitrski motor TDI V4 z 110, 120 in 140 kW – in dve bencinski – dvolitrski prisilno polnjeni motor V4, serije TFSI z 185 kW, in trilitrski motor V6 TDI. Le slednji bo moč na kolesa prenašal prek osemstopenjskega menjalnika Tiptronic, vsi ostali pa se bodo morali zadovoljiti s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S Tronic.
続きを読む: 新型アウディ A5 クーペ – ベテランの勝ち馬
Novi Audi Q5 bo na voljo v 14 različnih barvnih odtenkih in zapakiran v pet različnih paketov (Sport, Design, S Line, Design Selection in S Line sport). V prodajo gre 2017年に.
Galerija – novi Audi Q5:
詳しくは:
アウディ