アウディ R8 は、車の視覚的な部分に関わるマイナーなフェイスリフトを受けましたが、残りのほとんどは依然として、身の毛もよだつスーパーカー R8 を表しています。噂に反して、R8 は自然吸気エンジンを維持し、スーパーチャージャー付き 6 気筒 V エンジンには頼らなかった。
Z vidika dizajna ima osveženi アウディ R8 もっと oster videz. Maska avtomobila se je razširila, od nje pa so ločili odprtine za vsesavanje zraka. Zadaj se odprtina za zrak razteza čez celoten zadek, usmernik zraka oziroma difuzor pa je še toliko bolj opazen. Osnovni Audi R8 ima 個々の部品 karoserije obarvane v črno barvo z visokim sijajem, アウディ R8 V10 Performance Quattro, novo ime za Audi R8 V10 Plus, pa ima te karoserijske dele odete v mat titanovo barvo. Pri obeh modelih si lahko proti doplačilo izberemo karoserijske dele z izpostavljenimi karbonskimi vlakni. Po želji si lahko omislite še prednji usmernik zraka, narejen iz karbonskih vlaken in ojačenega polimera、つまり、 2 kilograma lažji od običajnega. Notranjost se ni veliko spremenila, na voljo pa so nekatere nove barvne kombinacije oblazinjenja.
Standardni Audi R8 ima 10-valjni V-motor s 562 konjskimi močmi と 550 njutonmetri navora. To pomeni, da ima 30馬力 と 10 njutonmetrov navora več kot njegov predhodnik. S to močjo lahko R8 Coupe od 0 に 100km/h に加速する 3.4秒 そしてで 3.5秒, če gre za različico z odprto streho (Spider). R8 s trdo streho doseže 324 km/h, Spider pa 322km/h.
Audi R8 V 10 Performance Quattro もっている 5.2リットル 10-valjni V-motor, ki ima po novem 612馬力 と 580 njutonmetrov navora. To pomeni, da ima 9 konjskih moči と 20ニュートンメートル več kot njegov predhodnik. Coupe potrebuje od 0 に 100 km/h 3,1 sekunde, Spider pa 3.2秒. V prvem primeru znaša končna hitrost 331 km/h v drugem pa 329 km/h. Inženirji so se poigrali še z nastavitvami podvozja in tako poskrbeli, da se najmočnejši R8, ko začne zavirati pri 100 km/h, ustavi 1,5 metra prej kot predhodnik, ko zavira pri 200 km/h, pa rabi kar 5メートル manj za popolno zaustavitev v primerjavi s predhodnim modelom.
Galerija slik: Audi R8
詳しくは:
アウディ