FBピクセル

新しいフォード フォーカス: テクノロジーが満載

フォード・フォーカス

最近では、さまざまな形のクロスオーバー車が主流になっていますが、中には私たちが最も好む形で残っており、「ファッショナブル」な圧力に屈していないものもあります。フォードはフォーカスによってコンパクトクラスにしっかりと定着しており、我々を決して失望させたことはありません。この新製品にはテクノロジーが詰め込まれており、外側と内側の両方のまったく新しいデザインと大幅に改良された素材が採用されています。

フォード・フォーカス je osnovan na novi platformi, ki omogoča より多くのスペース v notranjosti, izboljšuje varnost, nadgrajuje aerodinamikopovečuje učinkovitost porabe goriva. Medosna razdalja je zrasla za 53 mm, kar poveča 空間 v potniški kabini. Focus ni le privlačen na pogled, saj se za tem skriva celotna študija 空気力学. Ta zmanjšuje količnik zračnega upora, ki je v tem trenutku 最高の v razredu. Poleg tega je Focus izgubil 88 kilogramov teže in s tem zmanjšal porabo goriva in izpust škodljivih izpustov za 10 odstotkov.

Novi Ford Focus je poln moderne tehnologije. Ponuja prilagodljivi tempomat, ki ima funkcijo ustavljanja, s tem pa bo vožnja v zastojih precej poenostavljena. Poleg tega zna Focus ‘brati’ prometne znake, ohranjati avtomobil sredi voznega pasu in paziti na primerno varnostno razdaljo pred spredaj vozečim vozilom. Izboljšani žarometi predvidevajo ovinke in so že pripravljeni na premik, še predno vanj dejansko zavijemo. Naprej obrnjena カメラ stalno pregleduje cestišče do 65 metrov daleč in tako namesto voznika ohranja avtomobil na sredini voznega pasu.

Kot novost velja omenit head-up zaslon, ki se je v Focusu in na splošno v Fordih na evropskih tleh pojavil prvič. Tu so še asistent za parkiranje, opozorilo pred naletom ter sistem za prepoznavanje peščev in kolesarjev. Od že poznanih sistemov imamo na voljo opozorilo za vozila v mrtvem kotu, spremljanje prečnega prometa zadaj in zavijanje volana za izogib naleta. Prek aplikacije フォードパス コネクト bodo lahko uporabniki pregledovali funkcije Focusa prek pametnih telefonov ali tablic, zaklepali in odklepali avtomobil in ga tudi zagnali na daljavo.

フォード・フォーカス
フォード・フォーカス

インテリアの提案 ワイヤレスで polnjenje telefonov in 8-palčni zaslon informacijsko-zabavnega sistema. Focus uporablja Fordov sistem Sync 3, ki je združljiv s protokoloma Andoid AutoApple CarPlay. Glasovno upravljanje je na voljo za radio, klimatsko napravo in navigacijo. Po želji si lahko omislite vrhunsko ozvočenje B&O 力を持って 675 vatov in desetimi zvočniki ter globokotoncem.

Med bencinsko ponudbo bo imel novi Focus na voljo litrski EcoBoost motor s 85, 100 ali 125 konjskimi močmi in povsem novi 1,5-litrski EcoBoost motor s 150 ali 182 konjskimi močmi. Močnejši motor ima tehnologijo z izklopom valjev, ki jih izključi že v 14 milisekundah, kar je 20-krat hitreje od pomežika očesa. Med dizelskimi motorji bomo imeli na izbiro enoti EcoBlue, eno s 1,5 litra prostornine in večjo z  2 litroma prostornine. Manjši motor ima na voljo 95 ali 120 konjskih moči, večji pa 150 konjskih moči. Motorji so na voljo s 6-stopenjskim ročnim また 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Nedvomno konkurenčni Focus bo na voljo v limuzinski in karavanski različici ali v različici s prisekanim zadkom. Pridružili se bosta še izvedenki ‘križanec’ Focus Active crossover in prestižnejši Focus Vignale. Da bo Focus ponovno navdušil, ni nobenega dvoma, saj že nekaj časa ni bilo avtomobila, ki bil tako zelo pričakovan in bi vzbudil tako veliko 興味 javnosti.

Galerija slik: Ford Focus

詳しくは

詳しくは:
フォード・シ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。