FBピクセル

Osupljive stvari, ki jih nenavadni ljudje počnejo drugače

Osupljive stvari, ki jih čudni ljudje počnejo drugače

Nepredvidljivi, izgubljeni v času, radovedni, čustveni … osebe, za katere bi večina rekla, da so nenavadne, so presneto kreativne in počnejo stvari na poseben in drugačen način.

Čudno oziroma nenavadno je vse tisto, kar se razlikuje od navadnega。それでも odstopa od ustaljene 規範, je lahko より良い、 saj vaša 創造性 ne pozna meja, deluje na skrivnostenparadoksalen 方法。 Kreativno razmišljanje imajo le določeni 人々, saj zahteva kognitivne 能力, ki se razlikujejo od navadnih miselnih プロセス.

S psihološkega vidika あるべきです težko ukrotiti kreativne/nenavadne osebe, ker naj bi sovražile ルーティーンnavade, hkrati  pa naj bi imele zasedene , ki nenehno 彼らはつながる 情報, o katerih želijo razmišljati.

Čudne osebe naj bi sovražile rutino in navade.
Čudne osebe naj bi sovražile rutino in navade.

Kljub temu, da ne obstaja točno določen tip nenavadne osebe, obstajajo določene 特徴パターン vedenja, ki nakazujejo, da gre za zelo nenavadno osebo, ki je tudi kreativna. Iz nekega razloga se ‘čudakom‘ težko upremo, ker so šarmantni in vidijo svet z drugačne 視点. In način, na katerega počnejo stvari, je resnično 個性的.

Verjamejo, da sanjarjenje ni izgubljanje časa.

V 人生 so vam morda govorili, da se morate postaviti na stvarna , ker življenje ni 映画、 しかし čudne osebe verjamejo, da je 空想する pomemben del 人生 vsake osebe. Ker sanje LAHKO postanejo resničnost.

Njihov um je istočasnost tu in nekje drugje. Sposobni so odtavati z mislimi v kateremkoli delu pogovora. Ne gre za to, da jih določena stvar ne zanima, temveč med seboj povezujejo stvari in iščejo nove ideje, ki jih navušujejo. V vsaki stvari prepoznajo torej možnost, da bi se naučili kaj novega.

作家 Joan Didion, avtorica filmske zgodbe Zvezda je rojena iz leta 1976, je vedno ob sebi imela beležko, v katero je zapisala svoja opažanja ああ ljudeh, kar ji je pomagalo, da razume kontradiktornost lastnega uma.

Verjamejo, da sanjarjenje ni izgubljanje časa.
Verjamejo, da sanjarjenje ni izgubljanje časa.

Radi preživljajo čas sami.

Imajo radi družbo, vendar so raje v svojem 空間, kjer iščejo nove 創造的なアイデア. Ko ves svet spi, oni 仕事。いつ 世界 作品, oni spijo. To je zato, ker navdih pride v nepričakovanem trenutku.

Številni veliki アーティスト so trdili, da so najbolj produktivni zgodaj zjutraj ali pozno ponoči. Pisali smo že o tem, da je テスラ v času svojega življenja trdil, da je njegov um ostrejši、 いつ さみしい. Za velike アイデア 必要ありません laboratorija、 それよりも これだけ.

Dobro opazujejo druge ljudi.

Čudni ljudje so izvrstni opazovalci. Pogosto opazujejo ljudi in najdejo najmajši 詳細. To se zgodi zato, ker radi analizirajo stvari そして彼ら zanima jih življenje.

Francoski intelektualec Marcel Proust naj bi celo življenje opazoval ljudi in beležil svoja opažanja、つまり pozitivno vplivalo na njegovo književno ustvarjanje.

Radi tvegajo.

Tveganje tudi vpliva na 創造性, to pa zato, ker naj bi obstajala vez med tveganjem in kreativnostjo. Tveganje jim omogoča, da naredijo nekaj iz NIČ.

Friedrich Wilhelm Nietzsche je verjel, da življenje človeka morate opazovati kot umetniško delo. Kreativne osebe so nagnjene k temu, da se nenehno izražajo, kar ni nič drugega kot individualno 表現 lastnih potrebželj.

Radi tvegajo.
Radi tvegajo.

DRUGE STVARI, KI JIH ČUDNI LJUDJE POČNEJO DRUGAČE:

Tisočkrat bodo 経験豊富な 失敗, a se podo dvignili iz pepela, ker se ne bojijo, da bi ponovno naredili napako。みんな čudna , je doživela neuspeh, a je na koncu uspela.

Čudnim osebam pogosto rečejo, da si najdejo ‘PRAVO’ delo. A oni sledijo svojem 心に, ker njihov um razmišlja drugače. Pogosto se bo zgodilo tudi, da se zaljubijo v svoje delo, čez nekaj minut pa ga sovražijo. To je proces izpopolnjevanja.

Zavlačujejo, vendar bodo vsako stvar naredili v roku. 90 % stvari naj bi naredili predčasno. Pogosto se zgodi tudi, da stvar, ki so ji že naredili, ponovo naredijo. Če jim določena stvar že na začetku ni いいね, jo bodo brez razmišljanja zavrgli in začeli znova.

Bodite ponosni na svojo čudnost!
Bodite ponosni na svojo čudnost!

Če to niso dovolj dobri 理由, da bi bili 誇り nase, ker morda sodite med ‘フリーク‘, potem ne vemo, kaj bi lahko bilo!

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。