Ant Partridge は、オートバイ改造の分野で数多くの賞を受賞しています。彼の最新プロジェクトはヤマハ MT-10 を中心に展開されました。この改造は時計メーカー TW Steel と協力して行われ、完全に純正のオートバイをユニークなものに変えました。
Motorno kolo Partridge Designa Yamaha MT-10、ニックネームが引っ掛かった Tempus Fury, je bilo pred predelavo treba popolnoma razstaviti. Dobil je nov nihajni ‘zadek’ in posebej za ta projekt narejen turbinski sistem MT-10. Za pravo podobo motornega kolesa “drag race” so mu dodali še platišča iz 炭素 in gladke pnevmatike Shinko. Spremembam praktično ni ušel noben del motornega kolesa in tako smo lahko priča unikatnemu krmilu, stopalkam, zaščiti motorja, pokrovu luknje za točenje goriva in še in še.
Predelava prvega motornega kolesa pod imenom Partridge Design ni minila brez vznemirjenja in zapletov. Karbonske dele karoserije motornega kolesa je bilo treba naročiti pri drugih izvajalcih, ki pa nalogi niso bili kos, saj so po svoje spreminjali dizajn in skoraj usodno poškodovali okvir motornega kolesa. Na Antovo srečo so pri Yamahi v trenutku priskočili na pomoč in priskrbeli vse potrebne rezervne dele. Vse predelave in turbine imajo končni učinek tudi na 権力 motornega kolesa. Če ima serijska Yamaha MT-10 158馬力, ima Tempus Fury 205 konjskih moči. Pri merjenju moči na tako imenovanih valjih so pnevmatike celo izgubljale グリップ, iz njih pa se je začelo kaditi. Predelava motornega kolesa je bila vsekakor velik zalogaj, a se je na koncu vse izšlo po pričakovanjih in tako smo lahko priča še eni unikatni そしてどうやって okusni predelavi.
Galerija slik: Partridge Design Tempus Fury
詳しくは: partridgedesign.co