プジョーは205 GTI誕生30周年を記念して現行208 GTIの特別バージョンを用意し、イギリスのグッドウッド・フェスティバル・オブ・スピードで初公開した。これは 208 GTI モデルのさらに過激なバージョンであり、1.6 リッター THP ターボ ガソリン エンジンのパワーが強化され、現在 153 kW を発生します。
To pomeni, da je moč z 200- narasla na 208 KM. Še bolj pomembno kot dvig motorne moči pa je dejstvo, da je iz modela RCZ R podedoval Torsenovo zaporo diferenciala, ki mu daje še več ostrine in hitrosti pri vožnji skozi zavoje. Ob tem so mu dodali še za 10 mm nižje vzmetenje と širša koloteka (22 mm spredaj in 16 mm na zadnji osi) v primerjavi s standardnim 208 GTi, poleg tega pa tudi nekoliko bolj neposreden volan in še bolj športno nastavljeno podvozje.
Posepešek do prve stotice traja 6,5 sekunde, kljub temu pa v povprečju v ozračje izpusti le 125 gramov 排出量 CO2. Boste pa jubilejnega 208 GTi na zunaj prepoznali po posebni mat dvobarvni karoseriji, prvič videni pri lanskoletni študiji 308 R concept, serijskih 18-palčnih črnih mat platiščih, v enak barvni motiv, pa so odete tudi številne podrobnosti na karoseriji. Zadek pa je odet v kontrastno živo rdečo barvo, na kateri posledično še bolj izstopata nekoliko večji zadnji spojler in poudarjena dvojna izpušna cev.
Peugeot pa dodaja, da bodo poleg dvobarvna kombinacije, jubilejnega 208 GTi ponujali še v perla beli in kričeče rdeči barvi, barvah značilnih za originalni 205 GTi. Prodaja steče novembra letos, cene bodo znane na salonu v Parizu, mesec pred tem.