FBピクセル

プジョー 508: 魅力的なデザイン、モダンなインテリア、実用性など

Novi Peugeot 508

プジョー 508 は 2011 年に発売され、どうやら 2018 年がこのフランスのセダンの第 2 世代となる年になるようです。すでにシトロエンで見てきたように、プジョーもSUVとの戦いに参入し、リムジン、特に技術的優位性で説得しようとするだろう。

V nasprotju s trendom, pri katerem so avtomobili vedno večji, je Peugeot ubral malce drugačno pot. Novi プジョー 508 je namreč za 60 mm nižji そしてのために 80 mm krajši od predhodnika. Edino področje, na katerem je zrasel, je v širino, in sicer za 20 mm. Novi 508 vsekakor deluje naostreno, še posebno zaradi izstopajoče prednje maske in agresivnih prednjih in zadnjih luči. Vrata brez okvirjev okoli stekel še dodatno potrjujejo, da misli Peugeot resno in si ne želi biti zgolj še ena neopazna limuzina.


Prtljažni prostor se je povečal za 14 litrov in meri 487 litrov. Zaradi drugačne odprtine se je povečala praktična uporabnost prtljažnega prostora, in če poklopimo zadnje sedeže, bomo dobili 1.537 litrov prtljažne površine. V notranjosti ne moremo mimo Peugeot i-Cockpita, ki ga lahko zasledimo tudi v vseh novejših modelih. Majhen volan in visoko postavljeni osrednji kazalniki imajo deljena za in proti mnenja, a je osrednji sistem z 12,3 palca in 10-palčnim zaslonom na dotik vsekakor impresiven. Ambientalna osvetlitev in sedeži s funkcijo masaže so luksuzni dodatki, še bolj kot to pa navdušuje dejstvo, da si lahko notranjost omislite v usnju, alkantari ali iz pravega lesa.
Ob predstavitvi bo na voljo en bencinski motor v dveh različicah. 1,6-litrski motor 彼は持っているだろう 177 ali 217 konjskih moči in ga lahko povežemo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Poleg bencinskega sta na voljo še dva BlueHDi dizelska motorja, s prostornino 1,5 in 2 litra. Na voljo bosta s 128, 158 ali 177 konjskimi močmi そして 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali že omenjenim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Novinec je v primerjavi s predhodnikom izgubil 70 kilogramov, kar bo pozitivno vplivalo na porabo goriva. V letu 2019 prihaja še 508 priključni hibrid.

Novi Peugeot 508 je vsekakor impresiven.
Novi Peugeot 508 je vsekakor impresiven.

Peugeot 508 bo opremljen s kopico asistenčnih sistemov, kot je zaviranje v sili, radarski tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, samodejno prilagajanje žarometov, ohranjanje voznega pasu in še marsikaj drugega. Za doplačilo si boste lahko omislili še sistem z nočno kamero. V živo bomo prvič priča Peugeotu 508 na ženevskem avtosalonu, na ceste pa bo zapeljal v drugi polovici letošnjega leta.

Galerija – Novi Peugeot 508

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。