プリムス ベラモントは、1954 年のニューヨーク オート ショーでコンセプトカーとして初めて一般公開されました。このコンセプトは量産されることはありませんでしたが、他のコンセプトカーとは異なり、現在まで生き残っています。
V tistih letih so konceptne avtomobile uporabljali, dokler so bili zanimivi, potem pa so jih uničili. Plymouth Belmont je prirasel k srcu tedanjemu podpredsedniku oblikovanja pri ChryslerjuVirgilu Exnerju. Pod posebnimi pogoji ga je “posvojil” in tako se je lahko ohranil do današnjih dni. Koncept iz leta 1954 ima karoserijo iz ガラス繊維, V8-motor サイズ的に 241 kubičnih palcev と 3-stopenjski avtomatski menjalnik. Dandanes je Plymouth Belmont popolnoma obnovljen in sije v vsej svoji lepoti. Ponudili ga bodo na dražbi in s tem nedvomno osrečili enega izmed zbirateljev teh eksotičnih avtomobilov.
Platnena streha Plymoutha Belmont se popolnoma skrije v poseben prostor za sedeži. Na vratih ima kljuke, kar v tistem času ni bilo v navadi, saj so morali vozniki z roko segati na notranjo stran avtomobilskih vrat, da so jih odprli. Notranjost je obdana s グレーの革, med sedežema najdemo raztegljivo radijsko anteno, armaturna plošča pa ima kar sedem merilnikov za prikazovanje različnih informacij. Za tisti čas napredno opremljen avtomobil ima tudi ラジオ と エアコン. Leta 2014 so Plymoutha Belmont prodali za 1.320.000 ameriških dolarjev, po vseh predvidevanjih pa bo tokratna cena zagotovo še nekoliko višja.
続きを読む: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA
Galerija slik: Plymouth Belmont
詳しくは:
barrett-jackson.com