Slovensko združenje medijev, pri Slovenski oglaševalski zbornici, se pridružuje pozivom Vladi RS za dodatne interventne ukrepe ter k sprejetju dodatnih ciljanih ukrepov, ki bodo medijem, ki so med najbolj prizadetimi vejami gospodarstva, omogočili preživetje v kriznem obdobju.
で Slovenskem združenju medijev se v imenu vseh članov pridružujejo pozivom za dodatne interventne ukrepe, ki ne bodo zajeli le splošne pomoči pri reševanju gospodarstva, podjetij in samostojnih podjetnikov, temveč pozivajo k sprejetju dodatnih ciljanih ukrepov, ki bodo medijem, ki so med najbolj prizadetimi vejami gospodarstva, omogočili preživetje v kriznem obdobju.
Pri Slovenskem združenju medijev pozivajo k dodatnim ukrepom, ki bodo omogočili preživetje tistim, ki v teh časih normalno delujemo naprej, ostali pa smo skoraj brez vseh prihodkov, čeprav je naša vloga družbeno izjemno pomembna.
Mediji smo gospodarska veja, ki je dosedanji ukrepi skoraj ne zajemajo, čeprav smo v teh časih podobno kot mnoge druge pomembne institucije, dolžni delovati naprej. Mediji smo nosilci obveščanja in izobraževanja prebivalstva o nastali situaciji, zato se družba ne more privoščiti »medijskega mrka«, do katerega lahko pride z gospodarskim zlomom skoraj celotne medijske krajine, kateremu se skoraj neizogibno približujemo. Mediji ne moremo »na čakanje«, novinarji, uredniki, lektorji, oblikovalci, fotografi, snemalci, montažerji moramo delati naprej, opraviti moramo svojo dolžnost.
V zadnjih tednih je prišlo do množičnih odpovedi oglaševanja, deloma seveda razumljivo s strani podjetij, ki so se znašla v težavah, velik del pa tudi s strani podjetij in drugih institucij, ki bi lahko gospodarsko upravičeno nemoteno oglaševala naprej. Večina medijev je čez noč ostala brez večine svojih prihodkov.
Oglaševalce, še posebej podjetja v državni lasti in vladne institucije želimo spodbuditi, da bo njihova vsakodnevna odločitev oglaševati, pomembno vplivala ne samo na obstoj medijev, temveč na celotno slovensko gospodarstvo in njegovo oživitev, ko bo najhujša kriza glede virusa mimo. Hkrati jih pozivamo, da svoje oglaševalske proračune razdelijo na način, ki ne bo v korist le peščici izbranih medijev.
Mediji se soočamo z velikim izpadom prihodkov, predvsem iz naslova oglaševanja, čeprav sedaj v času izrednih razmer doseg spletnih strani in tiskanih medijev ter poslušanost slovenskih radijskih postaj in gledanost televizij rastejo in nakazujejo, da so slovenski mediji izjemno pomemben dejavnik v družbi in hkrati sogovornik, ki mu javnost zaupa. Javnost slovenske medije sprejema kot vir zanesljivih, relevantnih in uporabnih informacij. Uredništva so preobremenjena, brez oglasnih prihodkov pa jim mediji ne bomo mogli zagotoviti niti osnovnega, kaj šele spodobnega plačila za opravljeno delo.
Temeljno načelo demokratične družbe je tudi pravica do obveščenosti, do svobode govora, do objektivnega poročanja, do obveščanja javnosti. Le s podporo slovenskim medijev boste oglaševalci poskrbeli, da bodo slovenski mediji lahko še naprej izvajali svoje poslanstvo. Z izzivi pa se ne soočamo zgolj in samo mediji, temveč celotna »medijska veriga«, tudi oglaševalske agencije.
Pozdravljamo tudi poziv Društva novinarjev Slovenije, ki pozivajo bralce, gledalce in poslušalce, » … da medije po zmožnostih podprejo tudi finančno, z nakupom časopisa, digitalnih paketov in naročnin ali donacijami, da bodo še naprej lahko dobivali preverjene informacije, ki temeljijo na zanesljivih virih«.
Oglaševalce pozivamo, da nas podprejo in da svojim poslovnim ciljem sledijo tudi z oglaševanjem v slovenskih medijih. V zameno bodo dobili, še posebej sedaj, izjemne dosege v javnosti. Tudi s sporočili, ki nagovarjajo k solidarnemu ravnanju in pravilnem samozaščitnem ravnanju h katerim poziva Vlada Republike Slovenije.
Zakaj je ravno zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?
Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20-30 odstotno rast. Pri MOSS-u zato verjamejo, da je sedaj pravi čas, da izkoristijo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženejo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta, ter s tem prispevajo k omilitvi posledic trenutne situacije. Z oglaševanjem na slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli.
KER SMO VSI »ONLINE«
V marcu se je obiskanost medijev, v sklopu raziskave MOSS, povečal za 20 odstotkov. Posledica iniciative #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.
KER JE POSEL »ONLINE«
Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.
KER JE POTREBNO KOMUNICIRATI
Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so sedaj prisotni na spletu bolj kot kadarkoli prej, vaše korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.
KER BOSTE DOBILI REALNE PODATKE
MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete vaše digitalne projekte.
KER JE POTREBNO PODPRETI LOKALNO GOSPODARSTVO
S svojo investicijo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli.
#stopimoskupaj