54 年にわたる 911 の開発は、私たちにこの素晴らしい瞬間をもたらしました。 50 年にわたり、トラック、砂利道、公道を何百万キロも走行し、ポルシェ 911 GT2 RS の登場という頂点に到達しました。ポルシェは、この有名な 911 のバージョンに関して最終的な発言をしていませんが、これまでで最も大胆な声明であることは確かです。
Ne samo, da je Porsche 911 GT2 RS v tem trenutku najmočnejša različica modela ポルシェ 911, gre namreč tudi za najbolj tehnološko napredno Porschejevo zverino, ki v tem trenutku vozi po cestah. Povsem na novo zasnovana aerodinamika, napredna uporaba karbonskih vlaken in magnezija, eno od najboljših podvozij na svetu, krmiljenje zadnjih koles in uporaba keramike pri zavorah, so le nekateri izmed tehničnih bombončkov. Srce tega športnika ostaja zvesto tradiciji, še vedno gre namreč za 6気筒エンジン s prostornino 3.8リットル, na katerega so pritrdili še dvojni turbini. Rezultat je fenomenalen, iz motorja je inženirjem uspelo iztisniti 80 konjskih moči več kot pri predhodnem modelu in zdaj nova moč znaša že neverjetnih 515 kW (700 KM). Moči je tako dovolj, da priženemo GT2 RS od 0 do 100 km/h v le 2,8 sekunde, njegova končna hitrost pa se ustavi pri 340km/h. To pomeni, da je ta najnovejši Porsche med drugim tudi najhitrejši cestni legalni avtomobil, ki so ga pri tej znamki kadarkoli naredili.
V notranjosti kraljujejo rdeča alkantara, črno usnje in dodatki iz karbonskih vlaken. Še posebej izstopa rdeč športni volan GT2 RS, z obvolanskimi tipkami, ki omogočajo hitro in natančno izbiranje med prestavami. Tako voznik kot sopotnik imata popolnoma školjkast športni sedež, ki sta ravno tako narejena iz 炭素. Za piko na i imate na voljo še aplikacijo Porsche Track Precision, prek katere lahko spremljate analizo in podatke o svoji vožnji kar z vašim pametnim mobilnim telefonom. Za tiste, ki pa si želijo biti še bolj eno s svojim avtomobilom, so pri Porscheju pripravili posebno izdajo prestižne 時計, ki je rezervirana izključna za bodoče imetnike avtomobilov GT2 RS, naročilo te ure pa je možno le hkrati z naročilom avtomobila. Za tega naj naj naj Porscheja je treba odšteti več kot 257 tisočakov, za uro pa še dodatnih 10.000 ユーロ。
Galerija slik: Porsche 911 GT2 RS
詳しくは:
ポルシェ.com