FBピクセル

「痩せ型」や「プラスサイズ」のことは忘れて、2015 年は「平均的な」体型の年です

2014年は「プラスサイズ」モデルの年だったという意見もある。他の人にとって、それは正しい方向への象徴的な青信号にすぎませんでした。サイズ 38 を超える数人のモデルが大きな広告や、サイズ 42 であっても止まらないスターコレクションに登場しました。私たちが依然としてファッションであることは事実です。業界は現代女性のあらゆる体型やサイズを真に受け入れているとは言えませんが、すべてが正しい方向に進んでいるように見えます。したがって、2015 年は、「痩せ型」と「プラスサイズ」の間の「平均的な」体型の女性に捧げられます。

Prvi koraki k sprejetju vsake oblike telesa v svetu mode so prišli skozi bloge. “Plus-size” blogi so uspešni, zlasti v ZDA in Veliki Britaniji, kjer blogerji med drugim sodelujejo tudi pri pripravi modnih linij in se pojavljajo na televiziji ter pozirajo za svetovne blagovne znamke. “Hashtag” #effyourbeautystandards na Instagramu je poletel do te točke, da je ženska, ki stoji za njim, Tess Holliday, podpisala za večjo modno agencijo, kljub temu, da nima niti višine ali teže “povprečnega plus-size” modela.

Mnogi od nas smo verjetno do zdaj spoznali, da večina “プラスサイズ” modelov ni zares “プラスサイズ“. Vsaj ne na način, kot bi si ga predstavljali. Moda je vedno uspevala z aspiracijami in medtem, ko so manekenke iz modnih pist na najnižjih konfekcijskih številkah, “plus-size” modeli pravzaprav pokrivajo tisto vmesno območje – konfekcijske številke, ki se skrivajo v skladiščih modnih gigantov in hkrati zaznamujejo velikost številnih “plus-size” žensk (42, 44, 46). Tukaj se je začel neskončni argument o tem, kaj je pravzaprav “plus-size” in ali modeli, ki jih uporabljajo pod tem terminom, resnično predstavljajo ženske, ki kupujejo “plus-size” oblačila. (Kratek odgovor je: ne. Prav tako kot manekenke z modnih pist ne predstavljajo deklet, ki kupujejo velikost 38).

続きを読む: 10 najboljših “plus-size” modelov

Zakaj je leto 2015 leto “povprečnih” postav, pravih deklet?

Čeprav imajo dekleta z zdravo postavo popolnoma normalen in zdrav indeks telesne mase, so za večino izjemno vitkih ljudi nekoliko predebele. In za “plus-size” skupnost niso dovolj velike. Kakšna so torej ta dekleta? To so dekleta s “povprečno” postavo – tako imenovane “in-betweener”.
Izraz se je začel uporabljati v modnih krogih lani, ko je model Myla Dalbesio podpisala za modno hišo カルバンクライン. Kljub dejstvu, da je Calvin Klein ni opredelil kot “plus-size”, so za to poskrbeli mediji. Konfekcijska številka Myle je 42 in njeno telo je popolnoma v sorazmerju, v reklamni kampanji pa je izgledala fenomenalno. Takšno potezo modne hiše je potrebno obravnavati kot dobro, saj se je približala potrošnikom in realnosti. A zaradi medijev in različnih oznak je vse skupaj kaj kmalu šlo še v drugo smer – ljudje so namreč začeli kaj hitro pritoževati, da ima za “plus-size” premalo oblin.

Letos se stvari premikajo v prid takšnih deklet “vmes”. Že dolgo se razvijajo različne polemike o “poveličevanju” večjih velikosti (“plus-size”) za argumenti, da smo iz ene skrajnosti skočili v drugo. Ampak ali to res drži, glede na to, da je večina tako oklicanih “plus-size” modelov konfekcijske številke komajda 44? “Plus-size” industrija je namreč ogromna in bo še zrasla in morda je prav, da z odstranitvijo oznak na modelih, ki nepošteno predstavljajo svoje potrošnike, damo priložnost za diverzifikacijo industrije.

続きを読む: Oglaševalska kampanja Lane Bryant #ImNoAngel pokaže, kaj pomeni biti “seksi”

Myla Dalbesio za modno hišo Calvin Klein.
Myla Dalbesio za modno hišo Calvin Klein.

Čeprav lahko dekleta s “povprečno” postavo svoja oblačila nakupujejo tako v “プラスサイズ” trgovinah kot pri bolj petičnih modnih gigantih, to še ne pomeni, da je vse skupaj bolj enostavno. Prav tako je potrebna ustvarjalnost ter dobro oko za prave kose. Potrebno je upoštevati morda večje oprsje また boke ter druge obline. Vse več trgovin in znamk se prilagaja resničnim tipom in oblikam teles, pa tudi ヴィクトリア・ベッカム se je odločila, da naredi oblačila do velikosti 42.

Če so nas leta prilagajanja kaj naučila je to, da “普通” ali “povprečno” ne obstaja, saj so vsa telesa različna, a zato nič manj briljantna. In čas je, da so so tudi bolj zastopana v modi!

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。