ベストセラー アウディのリニューアル版がスロベニアの道路に登場しました。新型アウディA4は先代と比べて外観が大きく変わり、ボンネットのみが変更されていない。
Ob poplavi različnih modelov in vedno večjemu SUV-segmentu je težko verjeti, da je vendarle アウディ A4 tisti, ki je med vsemi Audijevimi modeli 最高の prodajan. Dejstvo je, da ta odstotek upada in je vsako leto manjši, razlog pa je povsem preprost: kupci so bolj naklonjeni SUV-jem in se tako raje odločijo za model Q3 ali Q5.
Podoba prenovljenega Audija A4 je močno opazna、それは agresivnejša, pozornejši opazovalci pa bodo hitro ugotovili, da se v primerjavi s predhodnikom še kako razlikuje. Notranjost ni bila deležna takšne prenove, je pa novost 10,1-palčni MMI-zaslon na dotik, zaradi katerega se je tudi poslovila upravljalna enota sistema MMI. Predhodno je bila nameščena na spodnjem sredinskem delu armaturne plošče, prek te pa smo upravljali informacijsko-zabavni sistem.
Bencinska ponudba Audija A4 zajema 2,0-litrski TFSI-motor, z 12-voltnim blago hibridnim sistemom. Ponujali bodo od 150 (110 kW) それまで 245 (180 kW) konjskih moči. Dizelska motorja sta 二, 2,0- と 3.0リットル z razponom moči od 136 (100 kW) それまで 286 (210 kW) konjskih moči. Najšibkejši različici bosta prav tako opremljeni z blago-hibridnim sistemom. Najmočnejši Audi S4 ima tokrat vgrajen 3.0リットル ディーゼル エンジン付き 48-voltnim blago-hibridnim sistemom。それは自慢です 347 (255 kW) konjskimi močmi と 700Nm navora. Blagohibridni sistemi bodo pripomogli k 3–4 dl manjši porabi goriva na sto prevoženih kilometrov.
Cena vstopnega bencinskega modela (35 TFSI) se začne pri 34.200 evrih, cena dizelskega (30 TDI S tronic) pa pri 38.940 ユーロ。
Galerija: Audi A4
詳しくは:
アウディ