環境破壊は限界を超え、人間生活の基本的な基盤が破壊されます。キャンペーンは私たちが住む世界に変化をもたらすでしょうか?
V letošnjem letu smo bili priča številnim zgodbam, v katerih so bile prikazane grozovite posledice uničevanja okolja, v katerem živimo. Odziv na grozovito stvarnost so pokazale različne svetovne korporacije, ki so začele z večjim okoljskim ozaveščanjem in ukrepi.
ブランド、 のような McDonald’s in KFC, so v nekaterih svojih poslovalnicah začele postopno ukinjati plastične slamice, アメリカ人 American Express je napovedal izid svoje prve kartice, izdelane iz oceanske plastike, スターバックス pa bo namenil 10 milijonov ameriških dolarjev za izdelavo trajnostne embalaže.
Kljub tem prizadevanjem pa je še veliko za postoriti, če želimo ohraniti trajnostne pogoje za življenje. Greenpeace, okoljevarstvena organizacija, je pred kratkim začela kampanjo »Potrdi človečnost« (angl. Confirm Humanity), ki jo je izvedla agencija DDB Mexico.
V svoji kampanji uporabljajo znano računalniško avtentikacijo CAPTHCA, s pomočjo katere uporabnik spletnega mesta reši test, ki je za računalnik težko rešljiv, in na tak način naprava določi, ali je nek uporabnik stroj ali človek.
Namesto te dobro znane avtentikacije so v kampanji dodali zapis “Potrdi človeštvo“. Na tak način želijo doseči bolj zelen in zdrav svet ter ozavestiti občinstvo, kakšno je naravno stanje sveta, ki so ga uničili ljudje. Kampanjo lahko podprete tudi vi.
詳しくは:
greenpeace.org