いいえ、これは冗談ではありません。オクタンガスではなく、海の匂いを残す車(まあ、少なくとも想像上のものですが)。ガソリンや軽油、塩水を直接注がないでください。そうした技術があれば海面上昇を食い止めることができるかもしれないが。科学者たち、かじるのは骨ですか?
クオント je svojo premiero doživel na letošnjem ženevskem avtosalonu, danes, štiri mesece kasneje, pa je dobil s strani organizacije Tüv Süd (Monakovo)- ukvarja se s preizkušanjem, ocenjevanjem in certificiranjem- zeleno luč, da se iz ‘rdeče proproge’ zapelje tudi na javne ceste.
Nekateri pravijo, da vrhunski スポーツマン ne more biti vegeterijanec, kar ni res, kot ni res, da avtomobilističen ‘vegeterijanec’ ne more biti zverina. Ta e-športna limuzina ima namreč kar 912 konjskih moči in zlahka drži stik z vsemi svojimi visoko natreniranimi oktanskimi kolegi, saj zmore končno hitrost 380 km/h, na 100 km/h pa ‘teče’ le 2.8 sekunde. To je verjetno sol na rano proizvajalcev, ki imajo fetiš na bencin. Quant pa je športni štirised s parom vertikalnih oz. krilnih vrat, ki se zgledujejo po orlovih krilih (pokrivajo zadnje in prednje sedeže), in štirimi motorji, vsakim za svoje kolo, ki se za razliko od bencinarjev drži čiste tehnologije, saj ga poganjajo 燃料電池 in tehnologija (nanoFLOWcell), ki je plod Nasinega znanja.
‘Karbonska ‘slanica’ se ponaša z monocoque konstrukcijo (oz. strukturno lupino), njene mere pa znašajo 5.25 m 長さで、 1.35 メートル v višino in 2.2 m v širino. Poln tank slane vode in 600キロ poti je pred vami.
続きを読む: Kia pro_cee`d test – popoln izgled športnega kupeja
詳しくは:
www.nanoflowcell.com