FBピクセル

Facebookが私たちの幸福感を低下させることが研究でわかった

Facebook nas dela manj srečne

最近の研究では、Facebook を使用する人は長生きすることが示されましたが、今度は、オンラインのイメージが他の人が完璧な生活を送っているという誤った感覚を生み出すため、友人との近況を頻繁にフォローすると、幸福度が低くなることがわかりました。私たち自身はいいえ。その結果、それは私たちの人生に喜びよりも羨望をもたらします。

Retorično vprašanje. Uporabljate フェイスブック? Ste na tem priljubljenem družbenem omrežju zgolj pasivni opazovalec? Pogosto preverjate, kaj počno vaši prijatelji? Morda se vam zdi luštno, da veste, kaj se dogaja z vašimi prijatelji, a raziskava köbenhavnske univerze kaže, da si delate medvedjo uslugo, saj pogosto gledanje tujih profilov vodi v zavidanje in smo zaradi tega manj srečni. Obstaja zdravilo? Seveda. Verjetno ste mislili, da bomo dejali, da Facebooka preprosto ne uporabljajte.

Uporaba Facebooka je kriva za slabo voljo.
Uporaba Facebooka je kriva za slabo voljo.

Tudi to je rešitev – najboljša –, a bodimo realni in si priznajmo, da brez Facebooka v življenju pač ne gre. Druga najboljše rešitev za to je, da aktivno sodelujete in komunicirate na družbenem omrežju, kar veliko bolje vpliva na naše počutje. Ni dobra, je pa najboljša rešitev izmed dveh slabih.

続きを読む: 科学によるとFacebookユーザーは長生きする

Ta nasvet še posebej velja upoštevati v božičnem času, ko časovnice preplavijo fotografije, ki izžarevajo toplino, srečo in veselje. Pregledovanje tovrstnih vsebin namreč bolj kot srečo vzbudi zavist. V študiji navajajo, da gre za nerealne primerjave, saj da posamezniki objavljajo predvsem pozitivne trenutke, kar ustvarja lažen občutek, da imajo v nasprotju z nami drugi popolno življenje. Kot rečeno lahko melanholično razpoloženje delno odplahnete z objavljanjem lastnih vsebin in komunikacijo z drugimi uporabniki.

Facebook je postal sestavni del našega življenja in zdaj tudi krivec za slabše razpoloženje.
Facebook je postal sestavni del našega življenja in zdaj tudi krivec za slabše razpoloženje.

Po študiji sodeč to prinaša manj negativnih občutij, a skrbi podatek, da tudi 20 minut aktivne uporabe (objavljanje, komentiranje ipd.) povzročilo znaten upad razpoloženja. Pretežno zato, ker imamo občutek, da v tem času nismo storili nič koristnega. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 1100 uporabnikov Facebooka.

詳しくは

Več o raziskavi:
online.liebertpub.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。