FBピクセル

職場の生産性を向上させるレシピ

Povečajte svojo produktivnost na delovnem mestu s temi triki.

パワーナップ、オンラインのかわいい動物の動画、音楽の共通点は何ですか?いくつかの研究によると、これらはすべて仕事の生産性を向上させることが科学的に証明されています。はい、猫のビデオでも、特に私たちの記憶力、注意力のレベル、パフォーマンス、気分などに有益な効果をもたらします。しかし、生産性を向上させるために使用できる他のトリックについてはどうでしょうか。以下をお読みください。

‘Čas je denar’, pravijo, zato ga skušajo podjetniki karseda izkoristiti in optimizirati delovne procese. Redno pa se dogaja, da nam čas kradejo tisti, ki jih imamo za ”prijatelje” (beri naše navade, delovni prostor), kvazi zavezniki pa nam v resnici tratijo čas tik pred očmi, le da mi tega ne vidimo, ker gledamo na napačnih mestih. Presenetljivo med motilce ne sodijo superpopularni kratki video posnetki živali in bi nanje poleg Facebooka, Twitterja in drugih družbenih omrežij najprej pokazali s prstom.

Kakšen kratek video posnetek, ki preseka delo, lahko naredi več koristi kot škode, kar je verjetno ravno obratno, kot ste pričakovali.
Kakšen kratek video posnetek, ki preseka delo, lahko naredi več koristi kot škode, kar je verjetno ravno obratno, kot ste pričakovali.

Seveda ni tako preprosto kot se sliši, ali pa tudi. Tovrstni posnetki namreč sprožijo v telesu impulze za skrb, ”ooooo” in ”iiiiii” učinek pa sem nato prenese na delovni proces, rezultat pa je večja pozornost in previdnost. Glasba med drugim sprošča enega od hormonov sreče- ドーパミン. In enačba je sledeča. Glasba= boljše razpoloženje= boljša izvedba in bolj modro sprejemanje odločitev.

続きを読む: Saent スマート デバイス – 生産性向上の鍵

Poleg naštetega recept za povečanje produktivnosti vsebuje še naslednje sestavine. Ne smete več početi いくつかのことを一度に, če imate po kosilu čas za krepčilni spanec si ga le vzemite, prav tako del časa odmerite telesni aktivnosti. Zakaj ti in ostali omenjeni dejavniki povečajo vašo produktivnost, pa si oglejte v spodnji infografiki. Ob tem pa je treba dodati še, da je idealno razmerje med delom in počitkom 90 minut dela na 20 minut ”podlage”.

Povečajte produktivnost na delovnem mestu s temi nasveti.
Povečajte produktivnost na delovnem mestu s temi nasveti.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。