ルノー コレオスに新たな続編が登場。そして、コレオスという名前は実際に彼に非常によく合っています。なぜなら、それはルノーの中でも真の巨像だからです。これは、いわゆる D SUV セグメントの代表であり、自動車の中で最も急速に成長しているセグメントでもあります。簡単にまとめると、ルノーが思い描く市場に新たな基準をもたらす、張りとエレガントなラインを持つスポーツユーティリティビークルであると言えます。
Koleos その年から 2008 in letošnji novinec sta si različna kot dan in noč. Skupno imata le še 名前, vse ostalo je zdaj popolnoma novo と 違う. 新しいもの Koleos je prepoznaven predvsem po močnem dizajnu z veliko prednjo masko in Renaultovim logotipom. Veliko oblikovnih vzporednic lahko potegnemo med primerjavo Koleosa in Talismana.
Najboljši Renault Koleos ima nivo opreme Initiale Paris。の事例 najimenitnejše, kar lahko ponudi Renault. Notranjost je odeta v usnje napa, sedeži so udobni in imajo tako funkcijo gretja kot tudi hlajenja. Na avtomobilu je moč opaziti kopico detajlov, še posebno pa Initiale Paris izstopa zaradi črne ametistne barve in posebnih platišč s podobo diamanta. Med drugim si lahko v predalu med voznikom in sovoznikom ohladite ali grejete pijačo, za zimske dni pa bo ヒーター付きステアリングホイール prav na mestu.
Koleos je tudi zelo 実用的. Prtljažni prostor v velikosti 579 litrov se lahko hitro in preprosto poveča do velikosti 1795 litrov. Praktičnost dokazuje z odpiranjem prtljažnih vrat na gib z nogo. Koleos je prvi Renaultov model, ki ima popolnoma elektronsko zložljivo vlečno kljuko.
V primerjavi s prejšnjo generacijo je tehnologija pri novincu napredovala na vseh področjih. S preprostim priklopom pametnega telefona lahko uporabljate aplikaciji Apple CarPlay と アンドロイドオート. Varnostni sistemi in pomagala se ločijo na tri podzvrsti. Sistemi za varnost skrbijo za upravljanje z lučmi v vožnji skozi ovinek, spremljajo varnostno razdaljo med vozili, zavirajo v sili in seveda skrbijo za ESP in vsa ostala pomagala v avtomobilu. Sistemi za opozarjanje so zadolženi za opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, preprečujejo preveliko utrujenost voznika in namesto njega bolj zbrano spremljajo prometne znake ter nadzorujejo mrtvi kot. Sistemi za pomoč nam pomagajo pri parkiranju, speljevanju v klanec in s parkirnimi senzorji pomagajo parkirati. Za zabavno tehniko poskrbi 裸足, ki s kompletom 13 zvočnikov と globokotonca pričara pravo koncertno vzdušje.
Kot vsi terenci ima seveda tudi Koleos možnost 四輪駆動. Ta primarno deluje na prednji par, v slabih razmerah pa se v vožnjo vključi tudi zadnji kolesni par. Agregata sta na voljo dva, oba ディーゼル, z močjo 96 kW (130 KM) それぞれ 130 kW (175 KM). Menjalnika sta na voljo dva, ročni šeststopenjski また samodejni brezstopenjski menjalnik X-Tronic.
Koleos nudi tri nivoje opreme: Zen, Intens と Initiale Paris. Vstopna cena s paketom opreme Zen in agregatom Energy dCi 130 それはです 26,900ユーロ. Najrazkošnejša oprema Initiale Paris in agregat Energy dCi 175, s štirikolesnim pogonom in menjalnikom X-Tronic pa stane 38.900 evrov.
続きを読む: 5 NAJBOLJ MOŽATIH KARAVANOV, S KATERIMI BOSTE IZSTOPALI
Galerija slik: Renault Koleos
詳しくは:
ルノー.si