すべての予想によれば、新しいルノー メガーヌ RS は先代モデルよりもさらにアグレッシブになっていますが、競合他社がますます増えていることを考えると、これは驚くべきことではありません。新型RSは今でも最も魅力的な「ホットハッチ」のひとつであり、運転すればきっと笑顔がこぼれるはずだ。
Primerjava med ‘običajno’ različico Megana in R.S. niti ni preveč zapletena. Že na prvi pogled あなた močno razlikujeta med seboj, saj je Renault Megane R.S. かなりたくさん より攻撃的な, ne glede na to, s katerega zornega kota ga pogledamo. Poleg tega je širši in nižji, zaradi česar deluje še bolj športno in dinamično. Žive barve zunanjosti in 19インチホイール so tista, ki nam dajo v trenutku vedeti, da je pred nami resnično nekaj strupenega.
Notranjost je poudarjena s kontrastom med rdečo in črno barvo, površine, prekrite z alkantaro, pa pričajo o Meganovi športnosti. Udobno sedenje in oporo med dinamično vožnjo zagotavljajo školjkasti športni sedeži, od jeseni dalje pa si bo mogoče omisliti tudi športne sedeže podjetja レカロ. Med pametno tehnologijo, ki jo najdemo v novem Meganu R.S., lahko omenimo sistem 4CONTROL. Ta povečuje udobje in agilnost, saj pri zavijanju pomaga tudi 後輪ペア. Tu so seveda še R.S Monitor, za spremljanje in analizo vožnje in R.S. Race, ki Megana spusti z vajeti, iz izpušnih cevi pa zadoni agresiven napev.
Pod pokrovom Megana R.S boste našli 1.8リットル turbinski bencinski motor, ki ima 280 konjskih moči. V prihodu je še močnejša različica Renault Megane R.S. Trophy、これは 300馬力. Ob naročilu si lahko izberete 6速マニュアル また 6-stopenjski samodejni menjalnik. Pri samodejnem menjalniku je na voljo še optimalno speljevanje z mesta oziroma “発射制御“ in večstopenjsko prestavljanje navzdol. Tudi R.S. ponuja vse varnostne sisteme, ki jih boste našli v običajnih Meganih, če pa si želite še bolj športno vožnjo, si lahko za to omislite podvozje Cup、つまり、 10 % trše. Renault Megane R.S. je na voljo od 29.390 さらにユーロ。
Galerija slik – Renault Megane R.S.
詳しくは:
ルノー.si