FBピクセル

ルノー ツイジー – 若者向け電動四輪車

Twizzy

もしあなたが、子供が成長する頃にすでにスクーターを買って欲しいと果てしなくしつこいことに直面している多くの親のうちの一人であるなら、次の文章を注意深く読んでください。春には、ルノーは安全上の懸念や不便さのほとんどを解消する四輪ツイジーを7,000で発売する予定だ。

Večina staršev ob prosjačenju otrok za skuter reagira z veliko mero zaskrbljenosti, češ pa je to sploh varno in se sprašuje:”kaj če ga(jo) zbije kakšen avto”. Štirikolesnik z odprto kabino predstavlja bolj varno alternativo za mlade, ki si želijo biti mobilni po mestu, starši pa za njih želijo čim večjo varnost.

Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se "skriva" tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.
Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se “skriva” tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.

No, pri Renaultu imajo zelo ekološko rešitev za vse tovrstne tegobe, saj ponujajo električno štirikolesno vozilo, ki ponuja dve sedeža in dve zmogljivostni različici, 1回の充電で pa zmore prevoziti 100km. Twizy je zelo samosvojega izgleda, ima volanski obroč in vse ostalo kot pri osebnih vozilih in kar je najpomembnejše potniško kabino in varnostno blazino. S tem je varnost ob vožnji v prometu občutno boljša kot v primeru skuterjev, voznik pa tudi ne potrebuje čelade, obenem pa ima zaradi odprtih stranic še vedno dovolj vetra v laseh.

Sprednji del vozila je dovolj "avtomobilski", a vseeno zelo samosvoj. Z razvoj in izdelavo elektromotorja pa skrbijo pri Šempetrski Letriki.
Sprednji del vozila je dovolj “avtomobilski”, a vseeno zelo samosvoj. Z razvoj in izdelavo elektromotorja pa skrbijo pri Šempetrski Letriki.

Omogoča ša tudi številne možnosti personalizacije v obliki zanimivi športnih nalepk na celotni karoseriji vozila, za katere so tako kot za razvoj vozila poskrbeli pri Renaultovi športni diviziji – Renault Sports.

V kabini je tako podobno vetrovno kot v kakšnem manjšem kabrioletu, posebnost pa predstavlja tudi sedežna zasnova, kjer sta dva izredno tanka sedeža nameščena eden za drugim. Tako lahko vaš mladenič-ka s seboj na pot tako kot pri skuterju vzame tudi najboljšega-o prijatelja-ico, obstajata pa tudi dve zmogljivostni različici, kjer osnovna zmore hitrosti do 45 km/h, zmogljivejša pa 80 km/h.

Twizzy 45 tako omogoča vožnjo brez izpita za avto (B kategorijo), saj ima moč omejeno na 4 kW (5 KM), v močnejši izvedbi pa zmore elektromotor, ki je plod slovenskega razvoja in izdelave 13 kW (17 KM). Z enim polnjenjem lahko prevozi od 50 do 100 kilometrov, odvisno od vremenskih razmer in načina vožnje. Obstaja pa tudi različica cargo, kjer je prostor za voznikovim sedežem predelan v tovorni prostor in je kot nalašč za kakšne dostavne službe in podobno.

Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se "skriva" tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.
Pred voznikom je pravi volanski obroč in vse ostalo, v osrednjem delu pa se “skriva” tudi varnostna blazina, ki zaščito potnikov v primerjavi s skuterji dvigne na povsem drug nivo.

Cene se (bodo) pričnejo(le) pri 7000ユーロ, kolikor stane twizy 45, za zmogljivejšo različico je treba k temu dodati še 800ユーロ. Poleg tega pa mora lastnik potem še vsak mesec k temu dodati še バッテリーレンタル料50ユーロZOE と同様に、ルノーのサービス技術者がその操作と、必要に応じて交換を行います。

Twizy s tem predstavlja zanimivo alternativo podobnim štirikolesnim vozilcem s kabino, v primerjavi s katerimi je sicer cenovno primerljiv (ali celo malo cenejši), je pa treba k temu dodati še ceno za najem baterij. 欠点 pa so ravno v odprtih stranicah, saj je s tem vožnja v veliki meri pogojena z vremenskimi razmerami, tako da twizy ni celoletno uporabno vozilo, težave pa znajo nastati že ob malo konkretnejšem nalivu, zato je obvezna oprema v twizyu vodoodporna jakna.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。 www.renault.co.uk

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。