FBピクセル

Restavracija, v kateri nikoli ne boste dobili tistega, kar ste naročili

Ste že kdaj dobili v restavraciji nekaj, česar niste naročili? In prav te frustracije je japonska restavracija izkoristila sebi v prid. Zaposlili so namreč ljudi z demenco, ki vam skoraj nikoli ne prinesejo tistega, kar ste naročili.

‘Restavracija napačnih naročil’ se je nedavno odprla v Tokiu. V njej so zaposlili ljudi z demenco, namen restavracije, ki je poskusno delovala od 2. do 4. junija, pa je, da vam natakar ali natakarica prinese hrano ali pijačo, ki je niste naročili.
Gost je ob vstopu v restavracijo obveščen o posebnostih zaposlenih, cilj tega pa je sprejemanje in dojemanje ljudi, ki trpijo za to boleznijo.

続きを読む: NUTELLA CAFÉ: PRVA RESTAVRACIJA, POSVEČENA NUTELLI


Tako je blogerka Mizuho Kudo, ki je obiskala restavracijo, naročila hamburger, dobila pa cmoke gyoza. Kljub temu je bila navdušena nad izkušnjo, pa tudi cmoki so bili okusni.
Avtor ideje  v septembru načrtuje še eno takšno pop-up restavracijo, ki bo posvečena svetovnemu dnevu Alzheimerjeve bolezni.

Galerija – Restavracija, v kateri nikoli ne boste dobili tistega, kar ste naročili

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。