FBピクセル

Rimac C_Two: 電気スーパーカーはジュネーブに衝撃を与えました!

リマック C_Two

1,914馬力もあり、0-100km/h加速は1.85秒?はい、それも可能です。 C_Two モデルで、リマックは再びあらゆる境界を越え、電気スーパーカーの全く新しいマイルストーンを打ち立てました。

リマック C_Two je bil verjetno eden izmed bolj pričakovanih ハイパーカー na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. S tehničnimi podatki so nas naravnost šokirali, saj mejijo že na tiste iz znanstvene fantastike. C_Two ima kar 1914 konjskih moči そして巨大な 2.300 Nm navora. Od 0 do 100 km/h potrebuje le 1.85秒 in se lahko požene vse do 412 km/h. Če ga ne vozite v mejah zmogljivosti, lahko z enim polnjenjem baterij prevozite do 650 kilometrov, merjeno po standardu NEDC. Celoten avtomobil je bil zasnovan povsem na novo, ne da bi si karkoli izposodili pri njegovem predhodniku.


Za vse te hiperštevilke so zaslužni 4つの電気モーター、 ki so nameščeni vsak v svojem kolesu. S tem je omogočen 四輪駆動, računalnik pa s pomočjo sistema za razporeditve navora poskrbi za optimalen navor, ki ga posamezno kolo v danem trenutku potrebuje. Rimac C_Two uporablja kar 4 menjalnike, za vsako kolo svojega, za hlajenje komponent pa skrbi 7 hladilnikov. Litij, magnezij in nikelj boste našli v bateriji, ki ima zmogljivost 120 kWh. 8 kamer, 2 svetlobna radarja, 6 radarjev in 12 ultrasoničnih tipal. Vse to omogoča visoko stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da ste lahko za volanom Rimacove superzverine povsem sproščeni in jo vozite brez vsakršnega napora.

リマック C_Two
リマック C_Two

Dizajn je seveda primeren Rimacovi zmogljivosti. Futurističen in oblikovan zgolj z eno mislijo. Biti najhitrejši električni avtomobil na svetu. 使用 カーボンファイバー zasledimo skorajda po celem avtomobilu, še posebno pri strehi, aerodinamičnih dodatkih in tako imenovanem karbonskem monokoku, ki ima strukturno integriran baterijski paket. V notranjosti nas pred voznikom pozdravi 大画面, na osrednji konzoli pa mu družbo dela informacijsko-zabavni zaslon. Tudi klimatsko napravo upravljamo prek majhnih zaslonov. Ponuja celo možnost, ki bolj spominja na videoigro kot na kaj drugega. V navigacijski sistem lahko namreč namestimo posamezno dirkališče, tehnologija pa nam nato posreduje informacije o idealni liniji in optimalnih točkah zaviranja. Od materialov v notranjosti prevladujejo karbonska vlakna v kombinaciji s semišem.

Osupljiva notranjost
Osupljiva notranjost

Hiperelektrični Rimac C_Two bo na voljo v zgolj 150 primerkih in bo na ceste zapeljal v letu 2020. Cena bo seveda zmogljivosti primerna, le vprašanje je, pri koliko milijonih evrov se bo ustavila. Videli smo, kaj zmore njegov predhodnik, in nestrpni smo že, da vidimo, kaj zmore najnovejša in najnaprednejša električna zverina.

Galerija – Rimac C_Two

詳しくは

詳しくは:
リマックオートモビリ.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。