3 年前に発表され、現在世界で最も期待されている SUV は私たちだけのものです。ロールス・ロイス・カリナンは、この高級ブランドの最初の「背の高い」車で、通常のアスファルト道路など、少し要求の厳しい地形にも対応できます。
Ime je dobil po največjem diamantu, ki so ga kadar koli našli na svetu in tako ni nobenega dvoma o njegovi posebnosti. ロールスロイス カリナン cilja na premožne posameznike, ki si želijo močnega, super luksuznega in praktičnega športnega terenca. Na zadnjem delu smo pri Rolls-Roycu, prvič v zgodovini, priča zadnjim vratom それぞれ “The Clasp”, ki se navezujejo na zgodovinsko spravljanje prtljage na zunanji del avtomobila, da je bilo v notranjost より多くのスペース za potnike. Zadnja vrata so seveda elektronsko upravljana s pritiskom na gumb. Prtljažni prostor ima prostornino 560 litrov, ob zloženih zadnjih sedežih, pa se ta poveča na 1.930 litrov.
Najpomembnejši ‘prostor’ v novem Cullinanu so zadnji sedeži. Na voljo so v 二 različicah. Lounge različica predstavlja クラシック zadnjo klop, ki omogoča sedenje trem osebam in je elektronsko nastavljiva v več smereh. Individual Seat opcija ponuja največ luksuzna in ima na voljo 二 posamezna sedeža. Med njima najdemo konzolo v kateri najdemo prostor za pijačo, ki vsebuje Rolls-Royce kozarce za viski in penino in seveda 冷蔵庫, da ostane penina hladna.
Prav tako impresiven je tudi 運転手 sedež. Čeprav bodo tam več ali manj sedeli šoferji, bodo imeli tudi ti opcijo prezračevanja in gretja sedežev, medtem ko bodo strmeli v digitalni voznikov zaslon 最新の generacije. V osrednji konzoli imamo velik zaslon na dotik, zabavno-informacijski program pa lahko krmilimo preko že poznanega “Spirit of Ectasy” upravljalnika. Cullinan je poln 援助 sistemov, kar pomeni, daje v tem trenutku, tehnološko 多くの napreden SUV na svetu. Za polnjenje elektronskih naprav imamo na voljo 5 USB odprtin, mobilne telefone pa lahko polnimo ワイヤレスで v osrednji konzoli.
Rolls-Roys Cullinan je sinonim za 快適, predvsem zaradi naprednega zračnega vzmetenja. Računalnik sistema naredi več milijonov kalkulacij vsako sekundo, da bi se podvozje kar najbolj prilagodilo cesti. Slednje pride še kako prav, ko se z 22-palčnimi platišči podamo na grobi teren. Cullinan pod pokrovom skriva že poznani 6,75-litrski bi-turbo 12-valjni V motor z 850Nm navora in 563 konjskimi silami. Pri tem pride do izraza novi štirikolesni pogon in štirikolesni sistem zavijanja. Cullinan tehta 2.660 kilogramov in ima elektronsko omejeno hitrost pri 250km/h. Pri vsem tem naj bi povprečna poraba znašala 15 litrov na 100 prevoženih kilometrov.
Pri Rollsu so prepričani, da bo marsikateri Cullinan videl tudi nekaj terena. Uporabljali naj bi ga za muharjenje, fotografijo, plezanje, smučanje, jadranje in še in še. Skratka za vse adrenalinske in manj adrenalinske športe, pri kateri potrebujemo dostop do 自然 in drugačnega terena. Rolls-Royce Cullinan predstavlja neposrednega konkurenta Bently Bentaygi, katerega izmed teh dveh pa bodo kupci izbrali, bo na koncu odločala pripadnost znamki と zunanja podoba.
Galerija slik: Rolls-Royce Cullinan
詳しくは: rolls-roycemotorcars.com