マチャシュ・ズパンチッチ監督の最新作は、昨年のグルム賞を受賞しました。この作品は、シンプルな例を用いて世界の全体像を巧みに描き出した作品として、審査員を魅了しました。物語は、ショッキング・ショッピングモールにパンと鶏肉半羽を買うヨジェフ・コトニクの物語です。
Najnovejša drama Matjaža Zupančiča je nagrajena z lanskoletno Grumovo nagrado. Žirijo je prepričala kot spretno napisano besedilo, ki s preprostimi primeri spregovori o globalni sliki sveta. Drama pripoveduje o Jožefu Kotniku, ki se odpravi v nakupovalni center Shocking Shopping, da bi kupil kruh in pol piščanca. Z obiskom postane petdesettisoči obiskovalec nakupovalnega centra. Za obljubami o številnih ugodnostih, popustih, posebnih nakupih, spretnimi marketinškimi potezami, članstvi in formularji se Jožefu naenkrat odpre svet v zakulisje nakupovalnega centra, kjer stvari postajajo vse bolj bizarne, strašljive in krute. Tema se lahko zdi že uporabljena, morda celo predvidljiva, a je po mnenju komisije Grumove nagrade vsekakor obveza za ljubitelje odrov.