FBピクセル

シュコダ・ファビア – 「オリジナル」よりも優れたものを目指すチェコのポロ

新世代のファビアは、パリで開催される10月のサロンで間違いなく最大級のプレミアとなるだろうし、シュコダはそれに向けて大胆な計画を立てている。このモデルの第 3 世代では 65 kg の軽量化が図られ、7 つのエンジン、2 つのギアボックス、さらにコンビバージョンから選択できます。残念ながら、新参者はスポーティな RS を失うことになりますが、よりスポーティな好みの人はモンテカルロ バージョンを引き続き利用できます。

Tretja generacija fabije bo še bolj oglata ter tudi bolj dinamična. dolžino so inženirji ohranili pod štirimi metri, težo pa pod 1.000 kilogrami.
Tretja generacija fabije bo še bolj oglata ter tudi bolj dinamična. dolžino so inženirji ohranili pod štirimi metri, težo pa pod 1.000 kilogrami.

Tretja generacija modela, ki so ga prvič predstavili leta 1999, bo postavljena na modificirano PQ26 platformo, medosno razdaljo so ji raztegnili na 2.470 mm, vozilo pa je 31 milimetrov nižje in 90 mm širše od modela, ki se poslavlja. Prednji kolotek je prav tako pridobil in sicer 30 mm, zadnji pa še milimeter več. Prtljažnik bo po novem v osnovi sprejel za 330 litrov prtljage. V ponudbi bo še vedno tudi ステーションワゴンバージョン, ki se bo ponašala z 530-litrskim osnovnim prtljažnikom.

Teža se je v povprečju zmanjšala za 65 kilogramov、 どこ osnovna različica (1.0 MPI) sedaj tehta vsega 980 kg.

Notranjost za zdaj ostaja neznanka, naj bi pa bilo kar nekaj vzporednic mofgoče potegniti z aktualnim rapidom spaceback, kakšno pa tudi s pred kratkim prenovljenim polom.

Kar se palete motorjev tiče, bo osnovo predstavljal prej omenjeni 1.0-litrski trivaljnik z 44 kW-, oziroma 55 kW moči, višje pa bosta še dve različici 1.2-litrskega TSI z 66-, oziroma 81 kW.

続きを読む: Octavia RS – シュコダの「スーパー」Octavia が秋に登場

Najbolj ekonomičen v ponudbi pa bo 1.4-litrski TDI greenline motor, ki bo razvijal 55 kW in bo v povprečju porabil le3,1-litra goriva in v ozračje izpustil 82 gramov CO2. V ponudbi pa bodo še drugi 1.4-litrski dzelski agregti z 66-, oziroma 77 kW največje moči.

V osnovi bo menjalnik petstopenjski ročni, pri bolj zmogljivem 1.2-litrskem TSIju bo dobil še prestavno razmerje več, proti doplačilu pa bo tega zamenjala DSG avtomatika, ki bo na voljo tudi pri najbolj zmogljivi dizelski opciji.

Fabia tretje generacije pa naj bi izgubila športno RS različico in sicer zaradi slabe prodaje pri aktualni generaciji. So pa bile pred časom dokaj glasne govorice, da naj bi športno naravnanim kupcem, še naprej na voljo monte carlo različice, ki pa so se prodajale presenetljivo dobro. Češki mediji poročajo tudi o osnovnih cenah, ki naj bi se na domačem tržišču pričele pri 8.950 evrih, nekaj podobnega lahko pričakujemo tudi pri nas.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。