ほとんどの人は、シュコダ オクタヴィオ スカウトをオクタヴィアのオフロード バージョンとして知っています。スカウトとは地上高がわずかに高く、オフロード用の補強が追加され、オクタヴィアの平均よりわずかに優れた装備が異なります。オフロードの新参者が、視覚的に他のオクタヴィアと(十分に)区別できる、期待通りのオフロードザベルを手に入れた今でも、これと同じだ。
Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci から eloksiranega アルミニウム. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout 彼らもそうです 17 palčna lita platišča 等々 električna poklopljiva stranska ogledala.
Že v osnovi veliko opreme
Tudi v notranjosti so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise različice na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.
続きを読む: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”
O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.
Za četrtino večja priklopna obremenitev
Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako より高い でもそれもある 座っている, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije、一緒に elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg そしてそれはのためです 25 odstotkov višja od tiste prej.
En bencinski, dva dizelska motorja
Pri motorjih so na izbiro trije motorji in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW と serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.
価格 から始める 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008、 ために zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.