広告を見ることで報酬が得られる状況を想像できますか?おそらくそうです、夢の中で。 Miha J. Mulec が発明したスロベニアのモバイル アプリ Venxly は、これを現実に変えてくれるので、広告が必要悪でしかない厳しい現実に目覚めることなく、平和に自分をつねることができます。すなわち、このアプリケーションは、訪問者が広告にアクセスするよう刺激し、適切な報酬を得ることができるため、広告に新しいトレンドをもたらします。
そのままで 広告 že dlje sestavni del življenja, so to zdaj postali tudi スマートフォン. In zato, ko zvemo, da je mobilno oglaševanje najhitreje rastoča oblika oglaševanja, ni težko povezati pik. A mlademu slovenskemu start-upu, ki je lansiral mobilno aplikacijo Venxly, je uspelo dodati še eno piko, uporabnika, in ustvariti sliko, ki je všeč vsem deležnikom. Toda Venxly ne ponuja kak nov, kreativen pristop prikaza oglasov, pač pa ogled oglasa nagradi s plačilom.
Obenem platforma omogoča, da prikazani oglas ni naključen, ampak tak, ki nas utegne še kako zanimati. Kot razlaga avtor ideje Miha J. Mulec bo ”nova oglaševalska platforma Venxly podjetjem omogočala, da si zelo natančno izberejo svojo ciljno skupino. Izbirali bodo lahko po njihovi starosti in interesih. Nato jim bodo, kar je najpomembnejše, ob točno določenem času in na točno določeni lokaciji, poslali svojo oglasno sporočilo.” Tako bosta zadovoljna uporabnik (dobival bo oglase, ki ga zanimajo in bo za ogled povrh še plačan) kot oglaševalec (imel bo natančno določeno ciljno skupino in bo lahko določil kdaj in kje, se jim oglasi nastavljajo).
続きを読む: iCukoo - 寄付に使用するアプリケーション
”Oblike oglaševanja se nenehno spreminjajo. Na koncu zmaga tista, ki je najbolj učinkovita in cilja prave uporabnike ob pravem času. Venxly hkrati svoje uporabnike še nagradi za svoje delo. Ali ni to nekaj najboljšega?” retorično zaključuje Anej Ferko (odgovoren za odnose z javnostmi). In kaj mora storiti uporabnik? Ustvariti profil Venxly na spletni strani in si prek Google Playa namestiti aplikacijo. Ko potem vstopi v ”atmosfero” določenega oglasa (beri lokacijo), prejme obvestilo in do dobroimetja (ta se konec meseca prenese na bančni račun) ga loči le še ogled. Skoraj kot ogledovanje znamenitosti torej. Prima!
詳しくは:
play.google.com