FBピクセル

SOF 2014 - ラスト コール - 早期登録は本日のみ

本日、2014 年 2 月 28 日のみ、特別な条件である高速登録で第 23 回 SOF に登録できます。今年も、外国の広告スターや地元の専門家が不足することのない、優れたプログラムが印象的です。あなたはクリエイティブですか?それなら、ポルトロスの 3 月末を絶対に見逃してはなりません。

Osrednja tema letošnjega Slovenskega oglaševalskega festival bodo nove razmere in nova razmerja na oglaševalskem in marketinškem trgu. »V oglaševalski stroki, ne le v Sloveniji, temveč povsod po svetu, se srečujemo s podobnimi izzivi, ki sicer verjetno ne bodo usodno vplivali na razvoj stroke, lahko pa pomembno vplivajo na to, v katero smer se bo razvijala v prihodnje. Nove razmere so razmere izjemne hitrosti, razmere, kjer se vsakodnevno sprašujemo, ali še sledimo osnovnim vrednotam, so razmere, v katerih tudi največji giganti niso več varni, saj jih lahko hitro prehitijo bolj gibčni novinci. V takšnih razmerah, ki seveda posledično ustvarjajo tudi nova razmerja, ni enotnega recepta ne za uspeh niti zgolj za preživetje. In o vsem tem bomo govorili na letošnjem festivalu,« pravi Barbara Modic, predsednica 23. Slovenskega oglaševalskega festivala.

Kot vedno, bodo tudi letos številni gosti iz tujine, odpirali poglede na globalizirano oglaševalsko vas. 23. SOF tudi letos ne bo razočaral.
Kot vedno, bodo tudi letos številni gosti iz tujine, odpirali poglede na globalizirano oglaševalsko vas. 23. SOF tudi letos ne bo razočaral.

Nastopili bodo vrhunski mednarodni marketinški strokovnjaki, pa tudi predsedniki uprav največjih podjetij v regiji

V kongresnem delu 23. SOF-a bodo nastopili številni domači in mednarodni marketinški strokovnjaki. V treh festivalskih dneh bodo lahko udeleženci ob Kentaru Kimuri prisluhnili še strokovnjakom kot so: Geoffrey Hantson (izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide, ki je na globalni lestvici Business Insider uvrščen med petindvajset najbolj kreativnih ljudi v oglaševanju), ロバート・レシュニク (vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz), dr. Christoph Engl (direktor Brand:Trust, ki bo na primeru Južne Tirolske predstavil, kako je mogoče s skupnimi močmi zgraditi uspešno destinacijsko blagovno znamko), Claudia Navarro (direktorica marketinških komunikacij za srednjo in vzhodno Evropo pri Coca Coli, ki je vodila največji marketinški projekt v zgodovini Coca-Cole – Olimpijske igre 2012), Lazar Džamić (nekdanji direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, ki je bil strateg spletnega nastopa in digitalnega trženja za podjetja, kot so Glenfiddich, Waitrose in GAP), Jugoslav Petković (podjetnik in spletni veteran, ki bo spregovoril o tem, kako je nova ekonomija omogočila slehernikom, da postanejo poslovne zvezde) in še mnogi drugi.

V debati o pomenu blagovnih znamk za uspešnost podjetij in o tem, kakšna je pri tem vloga vodij, pa bodo udeleženci lahko prisluhnili predsednikom uprav največjih podjetij v regiji – Emilu Tedeschiju (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimiru Mršiću (Podravka, d.d.), Toniju Balažiču (Mercator, d.d.) in Tomažu Berločniku (Petrol, d.d.).

詳しくは

Prijavi se preko te povezave: 
http://www.sof.si/sl/prijava/prijava-osebne-udelezbe/

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。