アメリカ人は、自分たちが華やかさと華やかさの達人であることを改めて確認しました。多くの人にとって、スーパーボウルで最も期待されていたハーフタイムは、今年も愛国的な感情を込めたミュージシャンによるエネルギッシュなパフォーマンスで迎えられた。
Na oder MetLife stadiona の New Jersyju, kjer so v preteklosti zablesteli legendarni glasbeniki, kot so マイケルジャクソン, エアロスミス, 王子, マドンナ と ビヨンセ, je tokrat stopil ブルーノ・マーズ, dobitnik letošnjega Grammyja za najboljši pop vokal in izvajalec, katerega pesmi naj bi bile v minulem letu največkrat nelegalno prenešene s spleta.
Finale ameriškega nogometa leta, kjer so si prestižno zmago nad ekipo Denver Broncos izborili Seattle Seahawks, je otvorila čudovita vokalistka Queen Latifah s patriotsko obarvano “America the Beautiful”.
S surrealno uvodno špico sponzorja polčasa, blagovne znamke Pepsi, pa se je skoraj 14-minutni, težko pričakovi šov lahko pričel. Že takoj na začetku je ブルーノ・マーズ v izjemnem slogu prinesel udarni solo na bobnih, ki ga je nadaljeval z energično koreografijo v stilu Jamesa Browna skupaj s svojim bandom na najnovejši uspešnici “Locked Out of Heaven” in “Treasure”. Karizmatičnemu pevcu v zlatem suknjiču so se nato pridružili odlični rock veterani レッド・ホット・チリ・ペッパーズ, ki so z osveženo verzijo njihove uspešnice 90. let “Give It Away” še dodatno podžgali goreče vzdušje in popolnoma zavladali skakajočemu občinstvu. Sledil je čustveno nabiti zaključek s posvetili ameriških vojakov na misijah po svetu in spektakularnim ognjemetom ob ritmih romantične “Just The Way You Are」。
Polčas na enem najbolj pričakovanih športnih dogodkov v ZDA si vsako leto ogleda več kot 100 milijonov ljudi, kar tudi pojasnjuje vrtoglavo ceno 30-sekundnega oglasa v omenjenem oglasnem bloku, ki znaša okoli 4 milijone ameriških dolarjev.
Foto galerija – najbolj ključnih trenutkov – Super Bowl 2014