Na zahodu nič novega. Analitsko podjetje NetMarketShare je razkrilo najnovejši ''tržni delež'' brskalnikov. Na prestolu še naprej ostaja Googlov Chrome, ki med brskalnikih nima prave konkurence.
Spletni brskalnik Chrome imajo uporabniki radi predvsem zaradi preproste uporabe, dobre podpore, hitrega delovanja in podpore Googlovih spletnih storitev. Po robu se mu je želel postaviti マイクロソフトエッジ, ki je nasledil Internet Explorer.
続きを読む: 新しい Android O オペレーティング システムが登場します。
Tega po najnovejših podatkih uporablja 5,61 odstotka vseh uporabnikov spleta, ker ga uvršča na četrto mesto. Zato pa na njegovega predhodnika, nad katerim je マイクロソフト že pred časom dvignil roke (beri: ni več izboljšav), še vedno prisega kar 18,95 odstotka uporabnikov, kar zadošča za drugo mesto. Prvi Chrome obvladuje kar 58,64 odstotka trga. Med ”Gatesova” brskalnika se je z 11,79 odstotki vrinil brskalnik モジラ Firefox. Komaj omembe vreden delež imata サファリ (3,37-odstotni delež) in オペラ (1,18-odstotni delež). Vsi ostali brskalniki si po najnovejših podatkih skupaj ”režejo” zgolj 1,62 odstotka spletne populacije.