FBピクセル

Športni Nissan z rdečimi karoserijskimi dodatki na 370Z nisma

Najbolj športni 370Z avtomobil je dobil pričakovane rdeče karoserijske dodatke in se približal GT-R nismu. Pod pokrovom je enak 3,7-litrski V6 z 355 KM, je pa vzmetenje dobilo manjše izboljšave, nov tech paket, ki pomeni skupek opreme z informacijsko zabavne narave, kupec pa lahko po novem poseže tudi po prestavni avtomatiki.

Nissan je onstran “luže” predstavil 370Z nisma modelnega leta 2015, ki je dobil rdeče karoserijske poudarke vključno z LED dnevne luči vkomponirane v odbijač, nekaj notranjih oblikovnih dodatkov in pa športno dodelano vzmetenje.

Na zunaj boste 370Z nisma modelnega leta 2015 prepoznali po rdečih karoserijskih dodatkih v stilu GT-R nisma ter posebnih 19-palčnih platiščih.
Na zunaj boste 370Z nisma modelnega leta 2015 prepoznali po rdečih karoserijskih dodatkih v stilu GT-R nisma ter posebnih 19-palčnih platiščih.

Oblikovno so Japonci 370Z tako še bolj približali modelu GT-R nismo, posebnost pa predstavlja tudi drugačen odbijač, ki je poleg rdečih zaključkov spodnjega dela dobil tudi LED dnevne luči vgrajene v odbijač. Rdeč motiv se nadaljuje tudi na boku vozila, saj so pragovi obarvani v nismo rdečo barvo, drugačna so tudi serijska 19-palčna platišča, zadnji spojler pa je nekoliko manjši, spodnji del pa je še bolj izrazito “difuzorsko” poudarjen in okrepljen z rdečo obrobo.

Novost “tech” paket

Notranjost je še bolj športno dodelana, kar so oblikovalci dosegli z novimi usnjenimi Recaro sedeži, v kombinaciji črne in rdeče barve z dodatki iz alkantare, novost pa predstavlja tudi opcijski Tech paket, ki k opremi doda še sedem palčni zaslon občutljiv na dotik, tovarniško navigacijo, parkirno kamero, bluetooth in še druge visoko tehnološke priboljške.

Pod pokrovom se nahaja enak 3,7-litrski V6 bencinar, ki poganja zadnji kolesni par in razvije 261 kW ali 355 KM, kupci pa bodo imeli poleg šest stopenjskega ročnega menjalnika po novem možnost poseči tudi po sedem stopenjski prestavni avtomatiki z menjalnimi naperki na volanu in športnim načinom pretikanja. Za še より良い運転特性, pa so se inženirji nekoliko poigrali tudi z nastavitvami vzmetenja, ki bo nudilo boljši kompromis med udobjem in izrazito športnostjo.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。 日産自動車

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。