現在、私たちはあらゆる段階で専門家に会います。そして、そのような人物の1人は、英国を代表するコーチでありエチケットの専門家であるウィリアム・ハンソンです。彼は、家の中にあるどの物体が私たちが無味乾燥である(または無味乾燥である)ことを示しているのかを説明しました。きっと驚かれるでしょう。
“Večina ljudi misli, da je satenasta posteljnina v črni barvi vrhunec razkošja, ampak v resnici je vrhunec slabega okusa. Posteljnina mora biti kakovostna, narejena iz bombaža, lana ali pa mešanice obojega. Svila in saten sta za vulgarne in namišljene plejboje,” pravi William Hanson, strokovnjak za etiketo. In kaj je po njegovem mnenju poleg posteljnine tisto, kar namiguje, da nimamo okusa ali pa denarja?
Plišasti medvedki
Mislite, da je simpatično, če hranite svoje spomine v obliki plišastih živali? Hanson se s tem ne strinja in pravi, da gre za vrhunec slabega okusa, če ena izmed plišastih živali v šapah drži cvetje ali pa ljubezenske izjave.
Velika ogledala
“Ogromna ogledala na neobičajnih mestih namigujejo na vulgarnost, kričijo, da smo narcisi in ne samo to. Ni se še rodila oseba, ki bi dala ogledalo na strop spalnice in hkrati bila videti tako dobro, kot misli,” dodaja strokovnjak.
Pohištvo iz stekla
Očitno je, da ima Hanson težave s kosi, ki odsevajo podobe. “Vzdrževanje takšnega pohištva je zapleteno, da o njem ni vredno niti razmišljati, kaj šele kupiti. Izbirajte samo hrast ali mahagoni,” svetuje strokovnjak.
Številne okrasne blazine
“Očitno ste si nekoč privoščili letovanje v Dubaju, pa ste polni vtisov. Da skrajšam zgodbo: več imate okrasnih blazin, slabše je,” je zaključil Hanson.
詳しくは:
williamhanson.co.uk