新型テスラ モデルS P100Dは、フェラーリやポルシェよりも優れた加速性能を誇ります。アメリカの電気自動車メーカー、テスラ・モーターズがまたしても自らの業績を上回った。モデルSには100キロワット時の容量を持つ新しいバッテリーが搭載されており、わずか2.5秒で時速0キロから100キロまで加速できるだけでなく、506キロから611キロの航続距離も実現しています。実際には、これはリュブリャナからウィーンやミラノまで中間料金なしで移動できることを意味します。これまでこれほど充電できた電気自動車はありませんでした。
テスラモーターズ je razkrila podrobnosti nove različice modela S z oznako P100D. Tesla Model S P100D se ponaša z novo, zmogljivejšo baterijo (100 kWh), ki jo je dobil tudi Teslin križanec Model X (Model X P100D). Nova modela s funkcijo Ludicrous (ta omogoča boljši pospešek) od 0 do 100 km/h pospešita v pičle 2.5秒 oz. 2,9 sekunde.
To Teslo Model S P100D uvršča na tretje oz. četrto mesto v pospešku med serijskimi avtomobili, če mednje štejemo superšportnika Ferrari La Ferrari と ポルシェ 918 スパイダー ter maloserijsko električno pošast リマック コンセプト ワン. Zato pa za sabo pusti tako veliko ime, kot je マクラーレン F1! Ob tem velja dodati, da je od vseh skoraj desetkrat cenejši (Ferrari LaFerrari na primer stane 1,4 milijona ameriških dolarjev, Porsche 918 Spyder pa 845 dolarskih tisočakov). Zanj bo treba onkraj luže odšteti približno 120 tisoč evrov. Nova baterija sicer ni namenjene le novim avtomobilom, omislili si jo bodo lahko tudi lastniki različice P90D Ludricous (nadgradnja stane 20 tisoč ameriških dolarjev) in ti, ki na svojo Teslo še čakajo (ob doplačilu desetih tisočakov).
続きを読む: Nova Tesla Model S: Model S prvič ”v maski”
Nove baterije so za 40 kilovatnih ur zmogljivejše od osnovnih različic (60 kWh) in 10 več od zdajšnje najzmogljivejše različice baterije. Vse ostalo pri obeh modelih ostaja enako. Nedotaknjen je ostal 四輪駆動, prav tako moč elektromotorja, nič se ni skrčila niti potniška kabina, ”škode” pa ni utrpel niti prtljažni prostor.
詳しくは:
テスラ.com