FBピクセル

テスラ モデル S P100D: 燃費の良い世界最速の量産車

Tesla Model S P100D

Nova Tesla Model S P100D se lahko pohvali z boljšim pospeškom kot Ferrari in Porsche! Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla Motors je spet prekosil samega sebe. Model S so opremili z novo baterijo z zmogljivostjo 100 kilovatnih ur, ki omogoča ne le pospešek od nič do 100 km/h v pičlih 2,5 sekunde, pač pa tudi doseg med 506 in 611 kilometri. To v praksi pomeni, da nas brez vmesnega polnjenja prepelje iz Ljubljane do Dunaja ali Milana. Toliko do zdaj na polnjenje ni zmogel še noben električni avtomobil.

テスラモーターズ je razkrila podrobnosti nove različice modela S z oznako P100D. Tesla Model S P100D se ponaša z novo, zmogljivejšo baterijo (100 kWh), ki jo je dobil tudi Teslin križanec Model X (Model X P100D). Nova modela s funkcijo Ludicrous (ta omogoča boljši pospešek) od 0 do 100 km/h pospešita v pičle 2.5秒 oz. 2,9 sekunde.

Tesla Model S ima novo, 100 kWh baterijo.
Tesla Model S ima novo, 100 kWh baterijo.

To Teslo Model S P100D uvršča na tretje oz. četrto mesto v pospešku med serijskimi avtomobili, če mednje štejemo superšportnika Ferrari La Ferrariポルシェ 918 スパイダー ter maloserijsko električno pošast リマック コンセプト ワン. Zato pa za sabo pusti tako veliko ime, kot je マクラーレン F1! Ob tem velja dodati, da je od vseh skoraj desetkrat cenejši (Ferrari LaFerrari na primer stane 1,4 milijona ameriških dolarjev, Porsche 918 Spyder pa 845 dolarskih tisočakov). Zanj bo treba onkraj luže odšteti približno 120 tisoč evrov. Nova baterija sicer ni namenjene le novim avtomobilom, omislili si jo bodo lahko tudi lastniki različice P90D Ludricous (nadgradnja stane 20 tisoč ameriških dolarjev) in ti, ki na svojo Teslo še čakajo (ob doplačilu desetih tisočakov).

続きを読む: Nova Tesla Model S: Model S prvič ”v maski”

Novo baterijo dobiva tudi Tesla Model X.
Novo baterijo dobiva tudi Tesla Model X.

Nove baterije so za 40 kilovatnih ur zmogljivejše od osnovnih različic (60 kWh) in 10 več od zdajšnje najzmogljivejše različice baterije. Vse ostalo pri obeh modelih ostaja enako. Nedotaknjen je ostal 四輪駆動, prav tako moč elektromotorja, nič se ni skrčila niti potniška kabina, ”škode” pa ni utrpel niti prtljažni prostor.

詳しくは

詳しくは:
テスラ.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。